vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Intel quad sydämiä

Reply

Thread Tools
Old 1 huhtikuu 2008, 08:29
Rahoittajien ryhmän

Default Intel quad sydämiä

hello kuten ehkä tiedätte olen Intel Core 2 Quad (Q6600) sen mennä lisäämällä yhden ja idles noin 35 ish ja menee noin 55 kuorma (Crysis) Tällä hetkellä se on varastossa nopeuksilla, mutta im ihme luulet Minulla on joitakin overclocking liikkumavaraa tähän? ja jos niin kuinka paljon?
Toiseksi Löysin nämä temps on hieman korkea minun viileämpi, mutta olen yrittänyt uudelleen istuma sitä monta kertaa ja saada samat temps, nyt minulla on toinen bnip Arctic pakastin 7 joidenkin arktisen alueen puhdistus ja valmistelee nestettä, luulet sen arvoinen reseating se uusi (YK jälkiä viileämpi), koska kun olin alkuperäisen pakastin 7 käytin tenttu ja vanupuikkojen puhdistaa sen, niin olisin katso alempi temps jollakin että olen puhdas asianmukaista alcahol ja samoin prosessori heatspreader tai minä näe mitään eroa lämpötiloissa?
Kolmas kysymys on, mitä suosittelisitte siivoan suorittimen ja jäähdytyselementin ja tiedän, että he suosittelevat nukkaamattomalla liinoja mutta i dont know, mitä nämä näyttää? Onko mitään erityistä liinoja käytetään juuri tähän tarkoitukseen?

ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä törmäsin tämä on Overclockers se näyttää minusta kuin se on vain standardi q660 mutta takuun kulua jopa 3.3GHz?

Tällä kertaa se todella on viimeinen kysymys, mikä on suurin turvallinen lämpötila luulet minun CPU pitäisi mennä?
Toivon, että oli järkevää, kiitos käsittelyyn

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 1 huhtikuu 2008, 09:26
Banned ryhmän

keuliminen

My System: Merkitse sitä, MACHINE!

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Pro Q6600 "Energia
Emolevy:
Asus Maximus Extreme Intel x38
RAM-muisti:
OCZ 4GB (2x2GB) PC2-8000C5
Graphics Card (s):
EVGA GeForce 8800 Ultra SuperClocke
Äänikortti:
CREATIVE SB0670 X-Fi PCI SOUND BLAS
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda ES.2 1TB SATA-II
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Dell XPS
Jäähdytys:
Arctic Cooling Freezer 64 Pro lämmittää
Network / Internet:
AOL
Monitor (t):
19 "LCD 1080/1920p
Operating System (s):
xp
Old 1 huhtikuu 2008, 12:12
Rahoittajien ryhmän

Mennä, se on todellinen kysymys hän ei näy pois.

Nukka on pöyhiä. Jos otat jotain puuvillaa ja hiero kynnellä sitä saat pieniä täpliä on pöyhiä pallon ylös. That's nukka. Nukkaamattomalla kankaalla ei menetä täpliä ja nukka. Sillä on merkitystä, koska pilkkuja on nukkaa, kuten hiukset, jolla siili irti prosessorin ja tekee lämpö on läpi vuoren yhdisteen sijaan tuhannesosa niin paljon.

Nesteet on joko kemiallinen nimi tai tuotemerkki. Pitäisi olla yksi hyvä liuottamalla vanha yhdiste, mutta se saa lähteä pinta takana, kun se kuivuu (se saippuaa, sellainen). Pitäisi olla toinen, joka on myös hyvä liuottaa viimeiset jäännökset rehuseosten pois atomien paksuisia naarmuja, mutta joka haihtuu kokonaan pois päältä ja jätä non-volatile vaahto takana. Tarkistaa sanakirjasta, non-volatile on hyvin järkevää tässä yhteydessä. Merkistä tai kemikaaleja, että viimeisen vaiheen isopropyylialkoholia, asetoniin ja eetteriin. Mitään ostat kosmetiikka on öljyjä, jotka tekevät niistä sopimattomia.

Joten - minun mielestäni - jos olet yrittänyt hierrossa sinun siili ja ruuvattu se ylös silloin ei ole mitään eroa yhdellä ja toinen, jos ne ovat samaa mallia. Vanha on täysin puhdistettavia.

Mielelläni riittää käyttäen tenttu ensimmäistä muutaman pesun askeleen, mutta ei viimeinen, koska se on saanut väriaineen se, että pysyy takana. Vanupuikkojen voi jättää hahtuva myös, tarvitset jotain mainostetaan nukkaamattomalla. Kamera kauppa on £ 2.50 liinaa voit käyttää seuraavien sadan vuoden aikana.

En halua olla onneton kun prosessori yli 75 astetta. En pidä reunus yli 70 pitkään. Kannattaa muistaa, että mitä olet asettanut sen kaltaisia, että saat olla kuuma päivä elokuuta, jolloin oman huoneen on 34 astetta eikä 20 ja suoritin on 14 astetta korkeampi kuin olet tarkoittanut sitä olla.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 1 huhtikuu 2008, 12:16
Banned ryhmän

no tiedän hänet tosielämässä ja hän menee hänen tietokoneen non stop
Old 1 huhtikuu 2008, 12:22
Rahoittajien ryhmän

Olen varma, että hän tietää, se ei ole, mitä voit ostaa ratkaisee, se mitä voit tehdä sen kanssa. Ja hän on ilmeisesti opetellut toimivaltainen koska hän pyytää järkeviä kysymyksiä.

Voisin mennä ulos ja ostaa laatikko, joka outsmoke muut kaksi laatikkoa yhteensä, mutta ei voita niin hauskaa, kuin sun viimeinen pisara tehot irti viisi vuotta vanha kone muu maailma nauraa. Käytössä hyvä päivä se ero kaluston autoradat ja Formula.
Old 1 huhtikuu 2008, 12:25
Rahoittajien ryhmän

kiitos, että paikalla, en ole isopropic alkoholin käsillä, kun tein tämän tein joitakin minun kameran linssin, mutta päätti maahanmuutto ovat tuntemattomia.

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Intel Core 2 Duo Vs Quad Razer CPUs, Emolevyt & RAM 5 28 syyskuu 2009 21:40
Intel Core 2 Duo E8500 v. Intel Core 2 Quad Q9650 v. Intel Core i7 920 v. Intel Core i7 940 sajasio CPUs, Emolevyt & RAM 5 2. Maaliskuu 2009 23:00
Intel Core 2 Quad Cew27 CPUs, Emolevyt & RAM 4 2. Jan 2008 13:22
Amd quad-tai Intel quad?!?! Cew27 CPUs, Emolevyt & RAM 3 19. Joulukuu 2007 13:20
Intel Quad! craiig CPUs, Emolevyt & RAM 4 9. Joulukuu 2007 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.