![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hallo zoals u wellicht weet heb ik een Intel Core 2 Quad (Q6600) zijn onderweg een intensivering en idles op ongeveer 35 ish en gaat tot ongeveer 55 op load (crysis) op dit moment is het op stock snelheden, maar vroeg me af im denk je Ik heb enige speelruimte overklokken met dit? en zo ja, hoeveel?
ten tweede vond ik deze temps een beetje hoog met mijn koeler, maar ik heb geprobeerd opnieuw zitplaatsen is vele malen en krijg dezelfde temps, nu heb ik een Arctic Freezer 7 BNIP met enkele arctische reiniging en de voorbereiding van vocht, denk je dat zijn waarde opnieuw installeren met de nieuwe (on geknoeid koeler) als toen ik zat de originele Freezer 7 gebruikte ik spiritus en wattenstaafjes om het schoon, zo zou ik met behulp van een lagere temps dat ik schoon met de juiste alcahol en hetzelfde met de processor of warmtespreider zal Ik zie geen verschil in temperaturen? derde vraag is Wat raadt u mij het reinigen van de cpu en koellichaam met ik weet dat ze adviseren pluisvrije doeken, maar i dont weet hoe deze eruit? is er een speciale doeken gebruikt alleen voor dit doel? en last but not least kwam ik dit op overklokkers het lijkt mij als het is gewoon de standaard q660 maar met garantie te oplopen tot 3.3GHz? dit keer echt de laatste vraag, wat is de hoogste temp veilig je denkt dat mijn CPU zou moeten gaan? Ik hoop dat logisch, bedankt voor het lezen Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| pronken
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kom op, het is een echte vraag is hij niet pronken.
Lint pluis. Als u iets katoen en wrijf een vingernagel op het je kleine vlekjes van pluisjes bal. Dat Lint. Een pluisvrije doek niet verliest vlekjes van Lint. Het is belangrijk omdat een vlekje van Lint, net zoals een haar zou, houdt duidelijk de heatsink van de processor en maakt de hitte moeten stroom door een berg van de verbinding in plaats van een duizendste zoveel. De vloeistoffen ofwel een chemische naam of een merknaam. Er moet een goed in het oplossen van oude verbinding zijn, maar het is toegestaan om oppervlakteactieve stoffen achter te laten wanneer het droogt (dat is zeep, soort van). Er moet een andere die ook goed is in het oplossen van de laatste sporen van de stof uit de atomen dik krasjes, maar die heeft laten verdampen helemaal uit en niet een niet-vluchtige gespuis achter te laten. Check in een woordenboek, niet-vluchtig is zeer zinvol in deze context. De meeste merken of chemische stoffen voor die laatste fase zijn isopropylalcohol, aceton of ether. Alles wat je koopt voor cosmetica is olie in waardoor ze ongeschikt. Dus - in mijn ogen - tenzij u geprobeerd lappen je heatsink en schroefde het op dan is er geen verschil tussen de ene en de andere, als ze hetzelfde model. De oude perfect reinigbaar. Ik zou al blij met spiritus voor de eerste paar stappen wassen, maar niet voor de laatste een, want het heeft een kleurstof in dat blijft achter. Wattenstaafjes kunnen berichten pluis ook, moet je iets geadverteerd als niet-pluizende. Een camera winkel zal een 2,50 pond doek die u kunt gebruiken voor de komende honderd jaar. Ik zou ongelukkig nemen van een processor meer dan 75 graden. Ik hou niet meer dan 70 rand voor lange periodes. Houd er rekening mee dat wat u het op wilt, zal er een warme dag in augustus, wanneer uw kamer op 34 graden in plaats van 20 en de processor zal 14 graden hoger dan je bedoelde dat het is. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Nee, ik ken hem uit het echte leven en hij gaat op over zijn computer non-stop |
|
| |||
| |||
| Ik weet zeker dat hij weet dat het niet wat je kunt kopen die telt, het is wat je kunt doen. En hij is natuurlijk leren bevoegd omdat hij verstandig vragen's vragen. Ik kon gaan en koop een doos die zou outsmoke andere twee dozen samen, maar dat gaat niets zo leuk als tweaken de laatste druppel van de prestaties van een vijf jaar oude machine van de rest van de wereld lacht. Op een goede dag is het verschil tussen stock car racing en een formule. |
|
| |||
| |||
| dank voor die plek, ik heb geen isopropic alcohol bij de hand toen ik deed ik wat gedaan heb voor mijn lens van de camera, maar dat besloot te emigreren naar het onbekende. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Intel Core 2 Duo vs Quad | Razer | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 28 september 2009 21:40 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 V Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 2 maart 2009 23:00 |
| Intel Core 2 Quad | Cew27 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | De 2 januari 2008 13:22 |
| AMD of Intel quad quad?!?! | Cew27 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 19 dec 2007 13:20 |
| Intel Quad! | craiig | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 dec 2007 08:08 |
| Thread Tools | |
| |