![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys blot læse denne articule, http://www.custompc.co.uk/news/60540...ext-month.html tænkte til mig selv, når det drejer sig ikke IF, hvor længe er vi nødt til at vente på softwaren til at indhente denne tid, lige så fik quad kerne software, der udnytter Intel Q serie, Intel annoncerer dette, aw godt, hvor meget RAM er dette vil tage, 8GB? 16GB? til at køre må sige, hvis den er sand lyder imponerende
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Apple har allerede bragt deres tilføjelse. Enhver ved fra expierience, hvor godt, der har vist sig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg spørger mig selv, hvad der vil ske efter de 8 kerner, selv efter 16 cores. Hvor meget processorkraft har vi brug for? Enhver ....?
|
| |||
| |||
| Citat:
TERMINATERS walking gaderne ha ha måske lidt mørkt MEN hvem ved????
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Behovet for at finde en måde at gøre cache større eller HDD meget hurtigere processorkraft er rart, men det virkelig bliver usless med hastigheder på vores HDD ikke forbedre og cache stadig så lav, som den var 3 år siden .. Jeg hader loading skærmen i spille l4d en masse, og det tager omkring 8 sekunder at indlæse, og i de 8 sek jeg kunne dræbe mig selv jeg dunno det virker så meningsløst som jeg ønsker, at det skal være instant! måske i 5 år eller vi vil have 1 processor specifikt for en bestemt plads på harddisken og vil blive automattically lagret på en mobilenhed cache |
|
| |||
| |||
| Fast stater Drives er næsten her.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det ville være rart, hvis OS var på en dedikeret read only chip med firmware opgraderinger for opdateringer.
| |||
| |||
| haha, hvis det nogensinde ville ske, ville det være med Linux. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Åh nej. Forudsat vi ikke alle døde inden da, vil vi være meget lavere end 13nm i 20 år. Køreplan er 16nm i 10 år.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Intel Core 2 Duo og Intel I7 | 1bellb | CPU, bundkort og RAM | 5 | 27 September 2009 06:36 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPU, bundkort og RAM | 5 | 2 marts 2009 23:00 |
| Intel Core 2 Duo | tomthedrummer1992 | CPU, bundkort og RAM | 9 | 14 juli 2008 18:03 |
| Intel Core 2 Quad | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 2 januar 2008 13:22 |
| Intel Core 2 Duo Overclocking | c master | CPU, bundkort og RAM | 3 | 5. sep 2007 07:20 |
| Thread Tools | |
| |