![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys gewoon lezen articule, http://www.custompc.co.uk/news/60540...ext-month.html dacht bij mezelf als het erom gaat dat niet IF, hoe lang gaan we moeten wachten op de software voor de vangst van deze tijd, net zoals zijn om quad core software die gebruik maakt van de Q-serie van Intel, Intel kondigt dit aw goed hoeveel RAM gaat dit duren, 8GB? 16GB? te lopen moet zeggen als ware klinkt indrukwekkend
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Apple heeft reeds hun toevoeging. Iedereen weet uit expierience hoe goed dat is gebleken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik vraag me af wat er gaat gebeuren na de 8 cores, zelfs na 16 kernen. Hoeveel processing power hebben we nodig? Iedereen ....?
|
| |||
| |||
| Citaat:
TERMINATERS lopen de straten ha ha misschien een beetje donker Maar wie weet??
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| De noodzaak om te zoeken naar een manier om de cache groter of HDD veel snellere processing power is leuk, maar het is echt steeds usless met de snelheid van de harde schijf niet te verbeteren en de cache nog steeds zo laag als het was 3 jaar geleden .. Ik haat laden scherm i spelen l4d een partij en het duurt ongeveer 8 seconden te laden en in die 8 seconden kon ik mezelf doden i dunno lijkt zo zinloos als ik wil dat het direct! misschien over 5 jaar, of we hebben 1 processor specifiek voor een bepaalde ruimte van de harde schijf en wordt automattically opgeslagen op een onboard cache |
|
| |||
| |||
| Solid Staten Schijven zijn bijna hier.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zou mooi zijn als het besturingssysteem is op een specifieke lees alleen chip, met upgrades voor firmware-updates.
| |||
| |||
| haha als dat ooit zou gebeuren zou het met Linux. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oh nee. Ervan uitgaande dat we niet allemaal dood door dan, we gaan een stuk lager dan 13nm in 20 jaar. Routekaart is 16nm in 10 jaar.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|