![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens bare lese dette articule, http://www.custompc.co.uk/news/60540...ext-month.html tenkte til meg selv når det kommer ut ikke hvis, hvor lenge er vi nødt til å vente på at programvare for å ta igjen denne gangen, akkurat som vi får Quad core programvare som utnytter Intel Q serien, Intel kunngjør dette, aw vel hvor mye RAM er dette vil ta, 8GB? 16 GB? å kjøre må si hvis sant gjør lyden imponerende
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Apple har allerede ført ut sine tillegg. Alle som vet expierience hvor godt det har vist seg? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg lurer på hva som vil skje etter 8 kjerner, selv etter 16 kjerner. Hvor mye prosessorkraft trenger vi? Anyone ....?
|
| |||
| |||
| Sitat:
TERMINATERS vandre i gatene HA HA kanskje litt mørkt Men hvem vet???
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Behovet for å finne en måte å gjøre cache større eller HDD mye raskere prosesseringskraften er hyggelig, men det virkelig blir usless med hastigheter på våre HDD ikke bedre og bufre fortsatt så lavt som det var 3 år siden .. Jeg hater lasting skjermen i spille l4d mye og det tar ca 8 sekunder å laste, og i de 8 sekunder kunne jeg livet av meg i dunno det virker så meningsløst som jeg vil den skal være øyeblikkelig! kanskje om 5 år eller vi har 1 prosessor spesielt for en spesiell plass i harddrive og vil bli automattically lagret på en onboard cache |
|
| |||
| |||
| Solid States stasjoner er nesten her.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det ville være hyggelig hvis OS var på en dedikert leste bare chip, med firmware oppgraderinger etter oppdateringer.
| |||
| |||
| haha hvis det skulle skje vil det være med linux. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Å nei. Antar vi ikke alle døde av da, vi skal være mye lavere enn 13nm i 20 år. Roadmap er 16nm i 10 år.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Intel Core 2 Duo og Intel I7 | 1bellb | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 27 september 2009 06:36 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 2 mars 2009 23:00 |
| Intel Core 2 Duo | tomthedrummer1992 | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 14 juli 2008 18:03 |
| Intel Core 2 Quad | Cew27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 2 januar 2008 13:22 |
| Intel Core 2 Duo Overclocking | c master | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 5te sep 2007 07:20 |
| Thread Tools | |
| |