![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej killar bara läsa detta articule, http://www.custompc.co.uk/news/60540...ext-month.html tänkte för mig själv när det kommer ut inte om, hur länge ska vi behöva vänta på mjukvaran för att fånga upp den här gången, precis som fick quad core mjukvara som utnyttjar Intel Q-serien, Intel meddelar detta, aw väl hur mycket RAM är det här tar, 8GB? 16GB? att köra måste säga om sant låter imponerande
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Apple har redan lagt fram sitt tillägg. Alla vet från expierience hur bra det blev? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag undrar vad som kommer att hända efter den 8 kärnor, även efter 16 kärnor. Hur mycket processorkraft behöver vi? Någon ....?
|
| |||
| |||
| Citat:
TERMINATERS gångavstånd gatorna ha ha kanske en bit mörk Men vem vet????
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| De måste hitta ett sätt att göra cache större eller hårddisken mycket snabbare processorkraft är trevligt men det är verkligen bli usless med hastigheter på våra HDD inte förbättra och cache fortfarande så låg som den var 3 år sedan .. jag hatar lastning skärmen i spela l4d mycket och det tar ca 8 sekunder för att lasta och i de 8 secs jag kunde ta livet av mig jag vet inte det verkar så meningslöst som jag vill att den ska vara snabb! kanske i 5 år eller kommer vi att ha 1 processor speciellt för ett visst utrymme på hårddisk och kommer att automattically lagras på en onboard-cache |
|
| |||
| |||
| Fast staterna Drives är nästan här.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vore trevligt om OS var på en särskild läsa endast chip med firmware uppgraderingar för uppdateringar.
| |||
| |||
| haha om det någonsin skulle inträffa skulle det vara med linux. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oh nej. Förutsatt att vi inte alla döda då, vi kommer att bli mycket lägre än 13nm i 20 år. Färdplanen är 16nm i 10 år.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|