![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen katsot päivitystä työpöydälle parin seuraavan kuukauden aikana, ja niin ikään vanha kysymys mieleen tulee. Intel tai AMD CPUs? Minä myönnän, kokemukseni kanssa jälkimmäisen päivän Intel-prosessorit ovat rajalliset. I bailed niitä muutama vuosi sitten, ja on rakennettu yksinomaan AMD sen jälkeen. I palkinto vakauden ja tehokkuuden ne tarjoavat, ja olen edelleen sitä mieltä, että saat lisää bang for your buck alkaen AMD siru kuin Intel. Onko kukaan huolellisesti laittoi minut takaisin suoraan ja kapea polku Intel? Jos näin on, olen avoin keskustelu. Haluaisin mieluummin AMD vaikka, kuten uskon, vakaus-ja huomattava overclock ominaisuudessa niiden tilanteita, joissa minun on Eke hieman enemmän irti my system. Muistan Intel porausnäytteet hyvin epävakaa kuten työntökytkyettä niitä niiden normaalialueella. Sen lisäksi, että on olemassa useita keskeisiä järjestelmiä harkita. Quad porausnäytteet Intel, tri-ja quad-core Phenom järjestelmät AMD. Nyt, tri-core näyttää hieman temppu, mutta olen avoin suostutteluun. Haluaisin liikkua, jonka quad, sillä pidän rinnakkaisen käsittelyn mahdollisuuksia, joten minulle voi tehdä monimutkaisia tehtäviä, taustalla keinot selata, sanan-ja muuta vastaavaa. Uudelleen, mitä neuvoja? Tallenna muutaman mälli ja kiinni korkean loppuun kahden ytimen tai roiskeet pois puolivälissä korkean valikoima quad? Kiitos jo etukäteen neuvoja:) [EDIT] Just tarkasteltiin, kuinka moni muu "AMD vs INTEL" kierteet ovat terhakka noin valituslautakuntien ... voit jättää minulle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni he ovat melko lähellä, ja nyt Intel pitää ohjat tiukasti pois kohtaan merkitään CPUs ovat nopeampia ja sitten he ovat vakavasti overclockable liian verrattuna AMD.
| |||
| |||
| Niinkö? No, luulen, että se, mitä tapahtuu, kun et maksa paljon huomiota näihin asioihin vuodeksi tai niin ... Teidän arvostettu (sic) lausunto, haluan ostaa Intel? |
|
| |||
| |||
| Jep. Intel ovat melko tavalla eteenpäin. Se sanoi aikavälillä AMD, koska minun laptop oli pähkinää käsitellä, minun ei tarvitse overclock enkä pelata pelejä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Merkkiuskollisuus aiemmin yhden sukupolven pelimerkkejä on täysin arvoton, koska yhden sukupolven hyödyt todellakaan ole vaikutusta muihin. Jos me kytketään AMD ja Intel nimeä Core 2 Duos, ihmiset olisivat vielä suositella niitä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Riippuu mitä haluat tehdä.
Intel varmasti peli-ja prosessori nälkäinen tehtäviä, mutta jos se on vain tekstinkäsittely, surffata net, sähköposteja jne. sitten AMD on hieno - varsinkin kun ne ovat paljon halvempia sen avulla voit saada nopeammin clocked siru (vaikka se vielä ei ole yhtä hyvä kuin hieman hitaampi Intel). My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i love Intel paras CPU mielestäni halvempaa Intel quad päihittää kalliimpi amd quad (dont lainata minulle tämän tai jotain)
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| , 4 vuotta sitten ostin ensimmäinen AMD Athlon, myös minulla on amd kahden ytimen & äskettäin i lisäsi amd quad ydin phenom minun keräämistä, vuosien varrella olen koskaan ollut tippaakaan ongelmia mitään niistä, mutta olen oli vain amd koskaan käyttänyt Intel, niin En voi oikeastaan verrata niitä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intel, kuten kaikki muut ovat sanoneet, on parasta, parempi arvo kuin AMD ja OC paljon paremmin.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Intel Core 2 Duo-ja Intel I7 | 1bellb | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 27 syyskuu 2009 06:36 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v. Intel Core 2 Quad Q9650 v. Intel Core i7 920 v. Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 2. Maaliskuu 2009 23:00 |
| AMD ja Intel? | Korac | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 27. Joulukuu 2007 04:20 |
| Intel tai AMD | Cew27 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 11. Sep 2007 13:49 |
| Intel prosessorit - Päivitys minun Intel Pentium 4 2,66 GHz | Glitch | Rautatavaran Chat | 1 | 21. Sep 2006 20:44 |
| Thread Tools | |
| |