![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek op het upgraden van mijn bureaublad in de komende maanden, zodat de eeuwenoude vraag spontaan bij me opkomt. Intel of AMD processoren? Ik geef toe, mijn ervaring met de laatste dag van Intel-chips is beperkt. Ik bailed op hen een paar jaar terug, en hebben uitsluitend met AMD sindsdien. Ik prijs de stabiliteit en efficiëntie die zij bieden, en ik blijf van mening dat je meer bang voor je buck van een AMD-chip is dan een Intel. Heeft iemand de zorg om mij weer op het rechte en smalle pad van Intel? Zo ja, ik ben open voor discussie. Ik zou liever de AMD maar, als ik vertrouw hun stabiliteit en aanzienlijke overklokken capaciteit voor die gelegenheden waar ik behoefte aan Eke een beetje meer uit mijn systeem. Ik herinner me intel kernen zeer instabiel als u geduwd ze buiten hun normale bereik. Buiten dat, er is multi-core systemen te overwegen. Quad-cores van Intel, tri-en quad-core Phenom-systemen van AMD. Nu, de tri-core lijkt een beetje een truc, maar nogmaals, ik ben open voor overreding. Ik wil bewegen tot een quad-systeem, zoals ik net als de parallelle verwerking vermogen, waardoor ik in staat om complexe taken in de achtergrond met voldoende capaciteit om te bladeren, woord-proces en dergelijke. Nogmaals, wat is het advies? Sla een paar pond en de stok met een high-end dual core of splash out voor een midden tot hoog bereik quad? Bij voorbaat dank voor advies:) [EDIT] Net gekeken naar hoeveel andere 'AMD vs Intel' draden zijn stuitert rond deze planken ... feel free to ignore me. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Naar mijn mening worden zij gebruikt om tamelijk dichtbij, nu Intel Houd het lood stevig uit de doos van de CPU's zijn sneller en dan worden ze serieus overclockable Ook ten opzichte van AMD.
| |||
| |||
| Echt? Nou, ik denk dat is wat er gebeurt als je niet veel aandacht aan deze dingen voor een jaar of zo ... In uw gewaardeerde (sic) advies, ik zou kopen Intel? |
|
| |||
| |||
| Yep. Intel zijn heel ver vooruit. Dat zei ik AMD, want mijn laptop was een noten deal, ik hoef niet te overklokken en ik heb er geen spelletjes spelen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Merkentrouw verleden een generatie chips is volstrekt waardeloos, omdat de ene generatie de voordelen echt hebben geen gevolgen voor de anderen. Als we ingeschakeld AMD en Intel namen op de Core 2 duo's, mensen nog steeds worden aanbevolen hen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhankelijk wat u wilt doen.
Intel zeker voor gaming en processor honger taken, maar als het alleen voor tekstverwerking, surfen op het net, e-mails etc dan AMD zal geldboete - vooral omdat ze veel goedkoper zal je toelaten om een snellere kloksnelheid chip (hoewel het nog steeds worden niet zo goed als een iets tragere Intel). Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i love intel cpu beste naar mijn mening een goedkoper Intel quad verslaat een duurdere AMD quad (dont citaat me over dit of iets anders)
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| , 4 jaar geleden kocht ik mijn eerste AMD Athlon, ook ik heb een AMD dual core & i onlangs toegevoegd een AMD quad core verschijnsel aan mijn collectie, in de loop der jaren heb ik nog nooit een greintje moeite met een van hen, maar ik heb alleen had AMD nog nooit gebruik gemaakt van een Intel, dus ik kan niet echt vergelijken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Intel, zoals iedereen al zei, zijn het best, betere waarde dan AMD en OC een stuk beter.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Intel Core 2 Duo en Intel I7 | 1bellb | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 27 september 2009 06:36 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 V Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 2 maart 2009 23:00 |
| AMD en Intel? | Korac | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 27 dec 2007 04:20 |
| Intel of AMD | Cew27 | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 11 sep 2007 13:49 |
| Intel-processors - Upgraden van mijn Intel Pentium 4 2,66 | Glitch | Algemeen Hardware Chat | 1 | 21e Sep 2006 20:44 |
| Thread Tools | |
| |