![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej til jer alle, min datter har brugt min gamle nforce4-a939 computer for skolen, desværre IØ skjold / bagpladen mangler og jeg er bekymret for hende at skade sig selv, er jeg desperat forsøger at ontain en erstatning, jeg har forsøgt at kontakte producenten, som jeg mener er 'elite gruppe «, men de har tilsyneladende meget svært at kontakt, kunne nogen punkt mig i den rigtige retning for at opnå denne reservedel? Og ja jeg har prøvet ebay. Cheers Johnny |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pladerne er normalt leveres med bundkortet, så bortset fra bundkortet maker og eBay er der ikke meget andet. Pladerne er smuk mange bundkort modelspecifikke.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du er bekymret for elektrisk stød, det er ret usandsynligt, da alle de havne og kredsløb om mobo er max 12volt.
| |||
| |||
| Hvorfor ikke prøve at skære et stykke pap til at forme, indtil du finder udskiftning? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Rainbow Six 3 Raven Shield hamachi | chardukian | PC & Console Gaming | 0 | 28. maj 2009 12:02 |
| Windows Uninstall Shield Fejl | carpious | Windows-operativsystemer | 7 | 24th Apr 2007 15:15 |
| Thread Tools | |
| |