![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei teille kaikille, tyttäreni on käyttänyt minun vanha nforce4-a939 tietokonetta koulussa, valitettavasti io suojata / backplate puuttuu ja olen huolissani hänen vahingoittaa itseään, olen epätoivoisesti yrittää ontain korvauspyynnöstään, olen yrittänyt yhteyttä valmistaja, joka on mielestäni "eliitti ryhmä", mutta ne näyttävät hyvin vaikea saada yhteyttä, voisi joku kohta minut oikeaan suuntaan saadakseen tämän varaosa? Ja kyllä olen yrittänyt eBay. Cheers johnny
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Levyt ovat yleensä mukana emolevy, niin lisäksi emolevyn valmistajan ja eBay ei ole paljon muuta. Levyt ovat melko emolevyn mallikohtaisia.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos olet huolissasi sähköisku, on aika epätodennäköistä, koska kaikki satamat ja piiri on mobo ovat max 12volt.
|
|||
|
|||
|
Miksi ei yritettäisi leikkaamalla pala pahvi muotoilla kunnes löydät korvaamisesta?
|