![]() |
|
| |||
| |||
| Hej på er alla, min dotter har använt min gamla nforce4-a939 dator för skolan, tyvärr io sköld / backplate saknas och jag är orolig för henne att skada sig själv, jag är desperat försöker ontain en ersättare har jag försökt att kontakta tillverkaren som jag tror är "elit-gruppen" men de verkar mycket svårt att ta kontakt med, kan någon punkt mig i rätt riktning för att få denna reservdel? Och ja jag har försökt ebay. Cheers Johnny |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De skyltar som normalt följer med moderkortet, så bortsett från moderkortet maker och eBay finns det inte mycket annat. Skyltarna är ganska moderkort modell specifika.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du är orolig för elektrisk chock, det är ganska osannolikt eftersom alla hamnar och kretssystem på mobo är max 12volt.
| |||
| |||
| Varför inte prova att skära av en bit kartong att forma tills du hittar ersättning? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Rainbow Six 3 Raven Shield hamachi | chardukian | PC & Console Gaming | 0 | 28 maj 2009 12:02 |
| Windows Avinstallera Shield Error | carpious | Windows-operativsystem | 7 | 24 april 2007 15:15 |
| Thread Tools | |
| |