![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aivan hiljattain rakennettu minun tietokone. Olen esittänyt 8 Gt RAM-muistia ja käyttöjärjestelmä on Windows Vista. Tiedän, että se voi tunnistaa määrä 8GB ram koska minun tietokoneen ominaisuudet se näyttää sen on 8 Gt RAM-muistia, mutta kun avaa Task Manager sanotaan fyysisen muistin vain noin 3GB. Miksi ne ovat? Vai onko fyysisen muistin, että ei liity tähän? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 32bit voi nähdä vain (ja käyttö) 3.25gb kaikissa muistia laitteisiin.
| |||
| |||
| Joten mitä muita 4.75GB? Ovatko ne tottua? Siinä tapauksessa, jos olen asentanut uuden Windows Vistan 64-bittinen yli minun 32-bit, ei se merkitse sitä voi nähdä & käyttää koko 8GB? Sen kuten En halua, että muut RAM mennä käyttämättömiä ... |
|
| |||
| |||
| Nope, loput on hyödytön. Carbon selitti sen kerran, mutta pohjimmiltaan 32bit voi vain katsella ja käyttää 3.25gb, ei poikkeus. |
|
| |||
| |||
| OK. mitä 64-bittinen? He näkevät + käyttää kaikkia 8GB. Olen oikein olettaa, että? |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Kiitos thats suuri info. Muistan sen näkemistä jonnekin ennen jälkeen muistutitte minua. Joten näyttää nyt aion asentaa 64bit Vsita yli minun 32 |
|
| |||
| |||
| I dont ajatella, voit päivittää joko vain tuore asentaa ... : \ |
|
| |||
| |||
| vain vahvistaa Hybrid, sinun on tehtävä aivan tuore asentaa alias olet löysä kaikki sitä ei tueta! On melko ärsyttävää, mutta kuvitella sen vuoksi käyttää täysin eri arkkitehtuuri 32bit. |
|
| |||
| |||
| Ymmärrän kohta. Sitten tämä saa minut kiinni edelleen kysymyksiä: mikä se on, kuten käyttämään 64-bittisiä architecure? se on nopeampi? suorituskykyä viisasta? ja minun laitteisto kaikki tuki 64-bit, i dont know? Onko totta, että jotkin ohjelmistot dont työtä 64-bittisillä arkkitehtuureilla? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 1TB Hard Drive näkyy niin kuin 127 GB | mbutler132000 | Drives & Removable Media | 2 | 24th Feb 2009 04:23 |
| Symbolit eivät näy IE työkalupalkissa | witsend26 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 19. Joulukuu 2008 18:30 |
| Speedstream modeemi osoittaa ole kytketty, tietokone osoittaa on | ScottAU | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 9. Sep 2008 15:56 |
| HD ei näy Explorer | Ulfrinn | Drives & Removable Media | 4 | 5th Feb 2008 21:39 |
| Miksi virkaa ei näy? | slipend | Yhteisön News & Chat | 2 | 5th Aug 2007 10:52 |
| Thread Tools | |
| |