![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onlangs bouwde mijn computer. Ik heb 8GB RAM en met behulp van Windows Vista. Ik weet dat het kan herkennen het bedrag van 8GB ram, omdat in mijn computer de eigenschappen van het scherm heeft 8GB RAM, echter, toen ik open Taakbeheer staat fysiek geheugen van slechts ongeveer 3 GB. Waarom is dat? Of is het fysieke geheugen van die geen verband houden met dat? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 32bit kan alleen zien (en gebruik) 3.25gb alle geheugens.
| |||
| |||
| Dus wat is er gebeurd met de andere 4.75GB? Zijn ze wennen? In dat geval als ik de installatie van een nieuwe Windows Vista 64 bit op mijn 32-bit, betekent dat het kan zien en gebruiken het hele 8GB? Zijn zoals ik wil niet dat mijn andere RAM gaan ongebruikte ... |
|
| |||
| |||
| Nope, de rest is nutteloos. Carbon legde het een keer, maar in principe 32bit kan alleen zien en gebruiken 3.25gb, geen uitzondering. |
|
| |||
| |||
| OK. wat ongeveer 64 bit? Ze kunnen zien + alle 8GB. Ben ik juist om te veronderstellen dat? |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Dankzij thats great info. Ik herinner me zien zij ergens voor na je deed me denken. Dus er uit ziet nu ben gaan tot het installeren van een 64bit Vsita over mijn 32 |
|
| |||
| |||
| Ik denk niet dat je kunt upgraden ofwel alleen vers installeren ... : \ |
|
| |||
| |||
| gewoon om te bevestigen Hybride, hoeft u hoeft te doen, een geheel nieuwe installatie aka u losse alles dat is geen back-up! Is nogal vervelend, maar neem aan haar te wijten aan het gebruik van een geheel andere architectuur naar 32bit. |
|
| |||
| |||
| Ik begrijp uw punt. Dan is dit brengt me op verdere vragen van: wat is het, zoals het gebruik van de 64-bits architecure? is het sneller? prestaties wijs? en zal mijn hardware ondersteuning van alle 64-bit, i dont know? Is het waar dat sommige software dont werkzaamheden op 64-bit architecturen? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hard Drive 1TB is Resultaat Zoals 127 GB | mbutler132000 | Drives & Removable Media | 2 | 24 feb 2009 04:23 |
| Pictogrammen niet getoond op IE werkbalk | witsend26 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 19 dec 2008 18:30 |
| Speedstream modem blijkt niet aangesloten, computer Resultaat is | ScottAU | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 9e Sep 2008 15:56 |
| HD niet weergegeven in Verkenner | Ulfrinn | Drives & Removable Media | 4 | De 5 februari 2008 21:39 |
| Waarom worden mijn berichten niet weergegeven? | slipend | Gemeenschap Nieuws & Chat | 2 | De 5 augustus 2007 10:52 |
| Thread Tools | |
| |