![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Bare nybygde datamaskinen min. Jeg har satt 8GB RAM og med Windows Vista. Jeg vet det kan gjenkjenne mengden 8GB ram fordi datamaskinen min egenskaper vises det har 8GB RAM, men da jeg åpne Oppgavebehandling står det fysiske minnet på bare omtrent 3 GB. Hvorfor er det? Eller er det fysiske minnet om at ikke er relatert til dette? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 32bit kan bare se (og bruk) 3.25gb over hele minnet enheter.
| |||
| |||
| Så hva skjedde med den andre 4.75GB? Er de får brukt? I så fall hvis jeg installerer et nytt Windows Vista 64 bit over min 32-bit, betyr det det kan se og bruke hele 8GB? Sin som jeg ikke ønsker mine andre RAM å gå ubrukt ... |
|
| |||
| |||
| Nope, de resterende er ubrukelig. Carbon forklarte den gang, men innerst inne 32bit bare kan se og bruke 3.25gb, intet unntak. |
|
| |||
| |||
| OK. hva med 64 bit? De kan se + bruke alle 8GB. Er jeg riktig å anta at? |
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
| Takk dvs stor info. Jeg husker jeg ser det sted før etter at du minnet meg. Så ser ut nå er å installere en 64bit Vsita over 32 |
|
| |||
| |||
| Jeg dont overveie du kan oppgradere enten bare frisk installere ... : \ |
|
| |||
| |||
| bare for å bekrefte Hybrid, du trenger å gjøre en helt fersk installere aka du løse alt som ikke er sikkerhetskopiert! Er ganske irriterende, men forestill sin grunn til å bruke en helt annen arkitektur for 32bit. |
|
| |||
| |||
| Jeg forstår at du poeng. Så dette fører meg inn på flere spørsmål til: hva er det å bruke 64-bit architecure? er det raskere? ytelse klokt? og min maskinvare all støtte 64-bits, jeg dont vite? Er det sant at noen programvare dont arbeide med 64-bits arkitekturer? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 1TB harddisk vises som 127 GB | mbutler132000 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 24 februar 2009 04:23 |
| Ikoner ikke vises på verktøylinjen i Internet Explorer | witsend26 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 19 desember 2008 18:30 |
| Speedstream modem viser ikke tilkoblet datamaskin viser er | ScottAU | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 9nde sep 2008 15:56 |
| HD ikke vises i explorer | Ulfrinn | Drivere og flyttbare medier | 4 | 5 feb 2008 21:39 |
| Hvorfor er mitt innlegg ikke vises? | slipend | Community News & Chat | 2 | 5 august 2007 10:52 |
| Thread Tools | |
| |