![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Som i titlen jeg havde problemer med min nye bygge på grund af min ram er ECC og mit mobo ikke støtte det. Så jeg har nu brug for en 8GB kit that's DDR2 og IKKE-ECC En kombination kan jeg ikke synes at finde, er der en grund til dette, dvs. er alle 4GB sticks ECC? ![]() Thanks, Ollie.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De fleste (90% +) i detailtakster DDR2 RAM er ikke ECC. Jeg er overrasket over du ikke kan finde nogen ikke - er de hjemmesider, du køber fra specifikt sige det er?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Misco er, hvor jeg købte det hele, og de kun synes at have 1 8GB kit, som er, hvad jeg fejlagtigt købt, da det ikke-ECC Jeg har også prøvet Google shopping men kunne ikke finde den. Problemet er, jeg ønsker ikke at bruge for meget mere end £ 100 enten .. Den ene jeg har i øjeblikket var 110 £ Du er velkommen til at tjekke Misco, hvis jeg savnede noget indlysende ... Men jeg kunne ikke finde den nogen steder.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken hastighed?
| |||
| |||
| Faktisk tror jeg ikke, at du har meget at vælge imellem på den hastighed, 8GB 2x4 projektpakker forekommer sjældent. |
|
| |||
| |||
| http://www.overclockers.co.uk/showpr...d=8&subcat=813 Siger unbuffered, som jeg tror betyder ikke-ecc. Edit * Cockit, out of stock: ( |
|
| |||
| |||
| Yeah jeg ikke have meget held at finde, hvad jeg ønsker ... Jeg tror, jeg kan blive tvunget til at gå med en hurtigere 4GB kit Thats billigere alligevel noget lignende PNY 4GB XLR8 DDR2 Eller måske bare 1 ganske hurtigt 4GB stick .. Hvis jeg gjorde det, ville det så tillad mig at købe præcis samme type fra samme leverandør i fremtiden, og køre det i dobbelt kanal operation? Eller for denne gøre de absolutly skal købes sammen som et kit?
|
| |||
| |||
| De behøver ikke at være i et kit, kan du få en nu, og en senere eller to singler nu. Ting er jeg dont tror enkelt 4GB er populære enten, så du kan ikke vinde. Forsøge at få samme mærke begge veje og få den samme hastighed. Jeg personligt ville gå til noget andet end PNY. Hvorfor ikke bare sætte sig på en 4GB kit, hvis 8GB ikke-ecc projektpakker er sjældne nu er det usandsynligt at ændre. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg vil formentlig gå til, at så kan de godt være tilbage på lager med den tid, jeg får min nuværende fiasko refunderet. Tak for den hjælp, Ollie.
|
| |||
| |||
| Nå ok, PNY ikke så gode? Den virker bare kiggede snazzy sort og guld ![]() Jeg vil formentlig gå til OCZ du knyttet til. Tak igen.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 2GB Ultra DDR2 vises som 1GB | KolorBlind | CPU, bundkort og RAM | 4 | 26 oktober 2008 14:40 |
| Opgradering til 3 GB DDR2 | Macmac508 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 5 januar 2008 10:43 |
| Bios for Sapphire 9600XT DDR2 | Edkin | Grafikkort & Monitors | 1 | 29th Dec 2007 10:43 |
| Er DDR2 ram støtte DDR RAM | ranjitdutt | CPU, bundkort og RAM | 5 | 26th Dec 2007 00:00 |
| DDR2 .. ddr3? ddrwhat! | Lexmark | CPU, bundkort og RAM | 8 | 4 november 2007 03:12 |
| Thread Tools | |
| |