![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Kuten otsikko Minulla oli ongelmia uudet rakentaa vuoksi minun ram on ECC ja minun mobo eivät tue sitä. Joten nyt tarvitsemme 8GB Kit, joka on DDR2 ja NON-ECC Yhdistelmä I ei voi löytää, on olemassa syy tähän, eli. ovat kaikki 4GB tikkuja ECC? ![]() Kiitos, Ollie.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Valtaosa (90% +) vähittäiskaupan DDR2 RAM ei ECC. Olen yllättynyt, et löydä muita kuin - ovat verkkosivuilla olet ostamaan erikseen sano, että se olisi?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Misco osin olen ostanut kaiken ja ne vain näyttää olevan 1 8GB Kit, joka on mielestäni väärin ostanut koska se Non-ECC Olen myös yrittänyt Google shopping mutta emme löytäneet sitä. Ongelmana on, en halua käyttää liian paljon enemmän kuin 100 puntaa joko .. Tämä minun on tällä hetkellä oli £ 110 Voit vapaasti tarkistaa Misco, jos kaipasin jotain selvää ... Mutta en ole löytänyt sitä missään.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä nopeus?
| |||
| |||
| Itse en ole sitä mieltä, että on paljon valinnanvaraa nopeuden 8GB 2x4 sarjat näyttävät harvinaisia. |
|
| |||
| |||
| http://www.overclockers.co.uk/showpr...d=8&subcat=813 Sanoo unbuffered joka mielestäni tarkoita ei-ecc. Edit * Cockit, out of stock: ( |
|
| |||
| |||
| Niin olen, joilla ei ole paljon onnea löytää mitä haluan ... Luulen, että voi olla pakko mennä nopeammin 4GB kit thats halvempaa kuitenkin jotain PNY 4GB XLR8 DDR2 Tai ehkä vain 1 melko nopeasti 4GB kiinni .. Jos en, että se salli minun ostaa täsmälleen sama tyyppi on sama myyjä myös tulevaisuudessa ja suorita se kaksikäyttötuotteiden kanavan toimintaan? Tai tässä he absolutly on ostanut yhdessä sarja?
|
| |||
| |||
| Niitä ei tarvitse olla sellaisessa testipakkaus, voit saada nyt ja myöhemmin tai kaksi singleä nyt. Asia on I dont ajatella yhden 4GB ovat suosittuja, joten et voi voittaa. Yritä saada saman tuotemerkin joko tavalla ja saada samalla nopeudella. Olen henkilökohtaisesti menisi jotain muuta kuin PNY. Miksi ei vain asettua on 4GB testipakkaus, jos 8GB ei-ecc sarjat ovat harvinaisia nyt on todennäköisesti muutu. |
|
| |||
| |||
| Quote:
I'll todennäköisesti mennä, että sen jälkeen, he voivat hyvinkin olla takaisin varastossa mennessä saan nykyisen fiaskosta palauteta. Kiitos avusta, Ollie.
|
| |||
| |||
| Voi ok, PNY ole niin hyvä? Se vain näytti upea mustan ja kullan ![]() I'll todennäköisesti mennä varten OCZ olet yhteydessä. Kiitos jälleen.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 2GB Ultra DDR2 Näyttää jopa niin 1GB | KolorBlind | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 26. lokakuu 2008 14:40 |
| Päivitys 3GB DDR2 | Macmac508 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 5. Jan 2008 10:43 |
| Bios on Sapphire 9600XT DDR2 | Edkin | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 29. Joulukuu 2007 10:43 |
| Onko DDR2 ram tukea DDR ram | ranjitdutt | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 26. Joulukuu 2007 00:00 |
| DDR2 .. ddr3? ddrwhat! | Lexmark | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 4. marraskuu 2007 03:12 |
| Thread Tools | |
| |