![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hey, Zoals in de titel had ik problemen met mijn nieuwe bouwen te wijten aan mijn ram wordt ECC en mijn mobo niet steunen.
Dus heb ik nu behoefte aan een 8GB kit die DDR2 en NIET-ECC Een combinatie kan ik niet lijken te vinden, is er een reden voor deze, dwz. zijn allemaal 4GB ECC-sticks? ![]() Bedankt, Ollie.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
De meerderheid (90% +) van de detailhandel DDR2 RAM is niet ECC. Ik ben verrast dat je niet kunt vinden een niet - zijn de websites die u koopt van specifiek zeggen het is?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Misco is waar ik alles gekocht en ze alleen maar lijken te hebben 1 8GB kit, dat is wat ik verkeerd gekocht als het Non-ECC
Ik heb ook geprobeerd Google winkelen, maar kon het niet vinden. Probleem is ik wil niet te veel meer dan £ 100 ofwel .. De ene moment was ik £ 110 Voel je vrij om te controleren Misco, voor het geval ik iets gemist duidelijk ... Maar ik kon het niet vinden overal.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Welke snelheid?
|
|||
|
|||
|
Eigenlijk ik denk niet dat je veel keuze op de snelheid, 8GB 2x4 kits lijken zeldzaam.
|
|
|
|||
|
|||
|
http://www.overclockers.co.uk/showpr...d=8&subcat=813
Zegt Ongebufferd waarvan ik denk: niet-ECC. Bewerken * Cockit, out of stock: ( |
|
|
|||
|
|||
|
Ja ik ben niet veel geluk met het vinden van wat ik wil ...
Ik denk dat ik het kan worden gedwongen te gaan met een snellere 4GB kit thats goedkoper toch zoiets als PNY 4GB XLR8 DDR2 Of misschien slechts 1 vrij snel 4GB stick .. Als ik dat deed zou het mij toestaat te kopen precies hetzelfde type uit dezelfde verkoper in de toekomst en het draaien in dual-channel operatie? Of voor dit doen ze absolutly moeten worden gekocht samen als een kit?
|
|||
|
|||
|
Ze hoeven niet te worden in een kit, kunt u een nu en later een of twee singles nu. Ding is I dont think enkele 4GB zijn populair zijn, dus je kunt niet winnen. Probeer hetzelfde merk, hetzij manier en krijgen dezelfde snelheid. Persoonlijk zou ik gaan voor iets anders dan PNY. Waarom niet alleen vestigen op een 4GB kit, indien 8GB non-ECC kits zijn zeldzaam nu is het niet zullen veranderen.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ik zal waarschijnlijk gaan die dan kunnen zij goed terug in voorraad tegen de tijd dat ik mijn huidige fiasco terugbetaald. Bedankt voor de hulp, Ollie.
|
|||
|
|||
|
Oh ok, PNY niet zo goed? Het leek net snazzy het zwart en goud
![]() Ik zal waarschijnlijk gaan voor de OCZ u gekoppeld. Nogmaals bedankt.