![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Som tittelen hadde jeg problemer med mine nye bygge på grunn av min ram blir ECC og mine mobo ikke støtter det. Så jeg nå trenger en 8GB kit som DDR2 og ikke-ECC En kombinasjon jeg ikke synes å finne, er det en grunn til dette, altså. er alle 4GB kjepper ECC? ![]() Takk, Ollie.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De fleste (90% +) av salgsdatabase DDR2 RAM er ikke ECC. Jeg er overrasket over at du ikke kan finne noen som ikke - er nettstedene du kjøper fra spesifikt sier det er?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Misco er der jeg kjøpte alt og de bare ser ut til å ha 1 8GB kit, som er det jeg urette kjøpes som det Non-ECC Jeg har også prøvd Google shopping, men kunne ikke finne den. Problemer er at jeg ikke vil bruke for mye mer enn £ 100 enten .. Den jeg har for øyeblikket var £ 110 Gjerne se Misco, i tilfelle jeg savnet noe opplagt ... Men jeg kunne ikke finne det overalt.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken hastighet?
| |||
| |||
| Egentlig tror jeg ikke de har mye valg på fart, 8GB 2x4 prosjektpakker synes sjelden. |
|
| |||
| |||
| http://www.overclockers.co.uk/showpr...d=8&subcat=813 Sier unbuffered som jeg tror betyr ikke ecc. Edit * Cockit, out of stock: ( |
|
| |||
| |||
| Ja jeg ikke har mye hell å finne det jeg vil ... Jeg tror jeg kan bli tvunget til å gå med en raskere 4GB kit dvs billigere likevel noe PNY 4GB XLR8 DDR2 Eller kanskje bare 1 ganske fort 4GB pinne .. Hvis jeg gjorde det ville det tillater meg å kjøpe nøyaktig samme type fra samme leverandør i fremtiden og kjøre den i dobbel kanal operasjon? Eller for dette har de absolutly må kjøpes sammen som et kit?
|
| |||
| |||
| De trenger ikke å være i en pakke, kan du få en nå og en senere eller to singler nå. Ting er jeg dont overveie enkelt 4GB er populære heller, så du kan ikke vinne. Prøv å få samme merkevare enten måten og få samme hastighet. Jeg personlig ville gå for noe annet enn PNY. Hvorfor ikke slå på en 4GB kit, hvis 8GB ikke-ECC prosjektpakker er sjeldne nå er det usannsynlig å endre. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg vil trolig gå for det da, de kan godt være tilbake på lager etter når jeg får min nåværende fiasco refundert. Takk for hjelpen, Ollie.
|
| |||
| |||
| Å ok, PNY ikke det bra? Det bare så snazzy i sort og gull ![]() Jeg vil trolig gå for OCZ du koblet til. Takk igjen.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 2GB Ultra DDR2 vises som 1GB | KolorBlind | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 26 oktober 2008 14:40 |
| Oppgradering til 3 GB DDR2 | Macmac508 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 5 januar 2008 10:43 |
| Bios for Sapphire 9600XT DDR2 | Edkin | Kabinetter & Skjermer | 1 | 29 desember 2007 10:43 |
| Er DDR2 RAM støtte DDR ram | ranjitdutt | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 26 desember 2007 00:00 |
| DDR2 .. ddr3? ddrwhat! | Lexmark | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 4 nov 2007 03:12 |
| Thread Tools | |
| |