![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen valmis ostamaan PC ensi Jan ja aioin ostaa DDR2 mobo mutta nyt olen havainnut, että DDR3 on tulossa yleisempiä. Joten ajattelin saada Asus Maximus Extreme yhdessä CorsairTwinX XMS3, DDR3 PC3-8500 ja myös Q6600 Core 2 Quad. Tämä on hyvä pitää kiinni vai ei. Tämä PC aiotaan käyttää valokuvien muokkaukseen, arkkitehtuuri ohjelmia jne. .. ja lisäksi sillä olisi tulevaisuudessa todisteita. Kaikki ehdotukset ja mielipiteet ovat tervetulleita. |
|
| |||
| |||
| tulevaisuudessa todiste kyllä, nopeasti kyllä, mutta hyvin kallista, mutta jos sinulla on rahaa sen ok! jos et saada kaikki, että se on tulevaisuudessa todiste tulevina vuosina! |
|
| |||
| |||
| Se ei ole se, että kalliimpi kuin minun piti ostaa (Blitz Formula, DDR2 1066MHz ja Q6600). Joten periaatteessa vasta muutaman puntaa enemmän se on enemmän worthed ostaa seuraavan sukupolven:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on latenssi vaikka? Vaikka core2 setup n are'nt todella vaikuttaa ram latenssiaika aiheutuu tavasta, jolla ram valvotaan kun saat enintään CL7 tai korkeampi se alkaa saada hieman hölmö. Tämä on oikeastaan vain korvata suurtaajuus ram (1200 ja edellä). Jos menee DDR3 (ja latencies ovat korkeat) voit ajatella nopeammin ram kuin 1066. Tietenkin, jos se toimii CL4 tai CL5 silloin ole väliä, mutta info edellä on varmasti ajattelemisen aihetta.
|
| |||
| |||
| 10q Alex. Valitettavasti en ole, että hyvin paljon teknistä tietoa eritelmät vaan ram se todetaan, että "Tämä muisti on tarkistettu toimimaan 1066MHz matalaan latencies tehty 7-7-7-20". |
|
| |||
| |||
| Jokainen tekee uuden teknologian aikoo maksaa paljon lisäkustannuksia, koska se ei ole valtavirtaa vielä. Jos se oli minulle? I'd ostavansa DDR2 6400 (800MHz) CL5 tai DDR2 8500 (1066mhz) CL5 nyt. Odottavat vuosi niin, että se tulee ottaa DDR3 tulla pääohjelmiin (ja valmistajien taistelu sitä tarjota korkeamman frequencys ja alemman latencies) ennen ostamista DDR3.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Eli jos ostan mobo että on DDR3, se ajaa DDR2 eli on DDR3 mobo taaksepäin käytössä? |
|
| |||
| |||
| Jotkut levyt tulee specifally että P35 ja x38 piirisarjoja. Mutta suoraan sanottuna olen ajatellut peräännytte info minun viimeinen viesti, koska nämä levyt ovat harvinaisia ja niitä on jopa vähemmän ihmisarvoista niistä. Jos et kuitenkaan halua lähteä tälle tielle, että Asus P5KC saattaa hyvinkin olla haastaja; ihmisarvoisen overclocker, ei mielessä blowingly kallista ja P35 piirisarjan. Ainoa haittapuoli on se, että se on ICH9 Southbridge joten se ei natiivisti tukea raid. Mutta voit aina laajentamista kortin.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Graphics Cards - DDR2 vs DDR3 | alfred01 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 28. toukokuuta 2009 05:48 |
| Triple Channel DDR3 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 19. toukokuuta 2009 08:17 |
| Ahhhhh DDR3 tai SLI? | Cew27 | Rautatavaran Chat | 20 | 29. Joulukuu 2007 04:51 |
| DDR3 Graphics? | Xeon | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 18. marraskuu 2007 02:53 |
| DDR2 .. ddr3? ddrwhat! | Lexmark | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 4. marraskuu 2007 03:12 |
| Thread Tools | |
| |