![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben bereid voor de aanschaf van een pc naast Jan en ik was going to buy a DDR2 mobo, maar nu heb ik ontdekt dat DDR3 zullen meer gemeen. Dus ik zat te denken om de Asus Maximus Extreme, samen met de CorsairTwinX XMS3, DDR3 PC3-8500 en ook een Core 2 Quad Q6600. Zal dit een goed idee te houden of niet. Deze PC wordt gebruikt zal worden voor het bewerken van foto-, architectuur-programma's, enz. .. en ook moet worden toekomstbestendig. Eventuele suggesties en adviezen zijn welkom. |
|
| |||
| |||
| toekomstbestendig ja, snel ja, maar erg duur, maar als u het geld zijn ok! Als u wel al dat het zal worden toekomstbestendig voor de komende jaren! |
|
| |||
| |||
| Het is niet duurder dan ik was gaan kopen (Blitz Formula, DDR2 1066MHz en Q6600). Dus eigenlijk een paar kilo meer is het meer worthed te kopen van de volgende generatie:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is de latency al? Hoewel Core2 setup's are'nt echt beïnvloed door ram latentie te wijten aan de manier waarop de ram wordt gecontroleerd als je tot CL7 of hoger is het uitgangspunt om een beetje dom. Dit is eigenlijk alleen gecompenseerd door een hoge frequentie ram (1200 en hierboven). Als gaan DDR3 (en de latenties hoog) die u zou willen nadenken over een snellere ram dan 1066. Natuurlijk, als het draait op CL4 of CL5 dan zal er niet toe, maar de info hierboven is zeker stof tot nadenken.
|
| |||
| |||
| 10q Alex. Helaas ben ik niet zo heel veel over de technische specificaties, maar over de ram staat "Dit geheugen is geverifieerd te kunnen werken op 1066MHz tegen lage latenties van 7-7-7-20." |
|
| |||
| |||
| Elke toepasser van de nieuwe technologie gaat betalen dat veel extra want het is nog niet mainstream. Als ik het was? Ik zou het kopen van DDR2-6400 (800MHz) CL5 of DDR2 8500 (1066MHz) CL5 voor nu. Wachten het jaar, zodat zij zullen nemen DDR3 tot reguliere (en voor de fabrikanten om strijd aan te bieden frequencys hogere en lagere latenties) voor het kopen van DDR3.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Dus, als ik een mobo dat DDR3, zou het uitvoeren DDR2 dwz een DDR3 mobo achteruit ingeschakeld? |
|
| |||
| |||
| Sommige boards zal specifally de P35 en X38 chipsets. Maar om eerlijk te zijn ben ik na te denken over oprollen de info op mijn laatste bericht omdat deze platen zijn weinig en toe tussen en die zijn er zelfs minder waardig zijn. Als u dat echter wilt gaan deze route de Asus P5KC wellicht een concurrent; fatsoenlijk overclocker, niet erg blowingly duur en de P35 chipset. Het enige nadeel is dat het de ICH9 Southbridge zodat zij geen native ondersteuning RAID. Maar je kan altijd een expansie kaart.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |