![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey gutter. Bære over med mig og min totale mangel på anstændige hardware viden. Mit bundkort / PSU døde for nylig, og jeg søger at erstatte dem. Da mit system er over tre år gamle, kan jeg ikke finde nogen A8N-SLI bundkort rundt, så hvad ville være mit bedste satsning i form af en opgradering rute? Jeg ved Intel's vifte af Core Duos er den mest fornuftige vej at gå, men jeg er på et ret stramt budget, så jeg overvejer en X2 6000 +, for blot at tidevandsændringer mig over for et par måneder, indtil jeg har råd til en anstændig Core i7 system næste år. Antages jeg vælge at X2 6000 +, kan du anbefale en anstændig, overkommelige bundkort? Mit 'nooby' søger har ført mig til den Gigabyte AM2 nForce 400 MATX ALG (http://www.dabs.com/productview.aspx...50000, 43850000), Men det lader til, at dette ikke understøtter SLI, gør en af mine helt arbejder 7900GTs nytteløs. Andre søgninger medføre dyrere SLI boards (nej tak) og måske ATI nævn, jf. min 7900s er begge ubrugelig. Ville et ATI chipset bundkort par med et HD4670 udfører, samt en (eller endda to) 7900GTXs? Eller vil en lidt dyrere 9600GT kombineret med en ikke-SLI bundkort udarbejde bedre værdi for pengene? Undskyld hvis jeg lyder som en idiot, men når det kommer til hardware I'm forholdsvis nytteløs. Forhånd tak for din tid i at hjælpe mig! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| E5200 med en P43 bundkort og en 9600GT/8800GT/9800GT ville være den bedste løsning her og sandsynligvis ikke koste dig alt, meget mere. Sælg din gamle kort: p
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med carbon, medmindre du ikke vil gøre meget på det indtil du får Core i7 system, så du kan bare gå til en mobilenhed skærmkortet, men hvis du har planer om spil på den, indtil du har råd Det i7, så skal du ikke gå ombord
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CPU Upgrade Advice venligst. | højtstående øjeblik | CPU, bundkort og RAM | 8 | 8 august 2009 08:02 |
| Upgrade rådgivning | CE Jones | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 23. maj 2008 18:01 |
| Upgrade Advice | JonniBravo | General Hardware Chat | 10 | 5 februar 2008 17:38 |
| Råd om en opgradering | Plusi | General Hardware Chat | 4 | 13 oktober 2007 14:02 |
| Upgrade rådgivning nødvendig | Groucho | General Hardware Chat | 10 | 10 oktober 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |