![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit. Bear kanssa minua ja täydellinen puuttuminen ihmisarvoisen laitteisto tietoa. Oma emolevyn / PSU äskettäin kuollut ja olen haluavat korvata niitä. Koska minun järjestelmän yli kolme vuotta vanha, En löydä mitään A8N-SLI emolevyt noin, niin mikä olisi parhaani bet kannalta päivityksen reittiä? Tiedän Intelin valikoima Core Duos on järkevin tapa edetä, mutta olen aika tiukka budjetti, joten olen harkinnut X2 6000 +, vain vuorovesi minua vasta muutaman kuukauden, kunnes minulla on varaa kunnon Core i7 järjestelmä ensi vuonna. Olettaen, että voin olla varten X2 6000 +, voitteko suositella ihmisarvoisen, kohtuuhintainen emolevy? Omat "nooby hakuihin on johtanut minut siihen Gigatavu AM2 nForce 400 MATX ALG (http://www.dabs.com/productview.aspx...50000, 43850000), Mutta näyttää siltä, että tämä ei tue SLI, jolloin eräs täysin työpäivän 7900GTs hyödytön. Muut haut johtavat kalliimpaa SLI-levyt (ei kiitos) ja ehkä ATI levyille, mikä tarkoittaa minun 7900s ovat hyödyttömiä. Olisiko ATI piirisarjan emolevy couple kanssa HD4670 suorittaa sekä yhden (tai jopa kaksi) 7900GTXs? Vai hieman kalliimpaa 9600GT yhdessä ei-SLI-emolevyn tehdä parempaa vastinetta rahalle? Anteeksi, jos olen terve kuin idiootti, mutta kun se tulee laitteiston Olen melko hyödytön. Pre-kiitos aikaa auttaa minua! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| E5200 kanssa P43 emolevy ja 9600GT/8800GT/9800GT olisi paras ratkaisu tässä ja luultavasti ei maksa teille kaikille, että paljon enemmän. Myy vanhat kortit: p
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen samaa mieltä siitä, hiilellä, ellette aio tehdä paljon siitä asti saat Core i7 järjestelmä, niin voit vain mennä Junaan näytönohjain, mutta jos olet suunnittelun pelaamista siihen, kunnes sinulla on varaa että i7, sitten ei mennä laivalla