![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| He jongens. Bear with me en mijn totaal gebrek aan degelijke hardware kennis. Mijn moederbord / PSU onlangs overleden en ik ben op zoek naar vervangen. Aangezien mijn systeem over een periode van drie jaar oud, ik kan het niet vinden van een A8N-SLI moederborden rond, dus wat zou mijn beste inzet in termen van een upgrade route? Ik weet het assortiment Intel Core DUOS is de meest verstandige manier om te gaan, maar ik ben op een behoorlijk krap budget, dus ik ben de behandeling van een X2 6000 +, alleen tij me gedurende een paar maanden tot ik kan het zich veroorloven een fatsoenlijke Core i7 systeem volgend jaar. Ervan uitgaande dat ik kiezen voor de X2 6000 +, kunt u een fatsoenlijke en betaalbare moederbord? Mijn 'nooby' zoeken heeft me naar de Gigabyte AM2 nForce 400 mATX ALG (http://www.dabs.com/productview.aspx...50000, 43850000), Maar het lijkt erop dat dit niet ondersteunt SLI, waardoor een van mijn perfect werkende 7900GTs nutteloos. Andere zoekopdrachten leiden tot duurdere SLI boards (geen dank) en misschien ATI plankjes, zin mijn 7900s zijn beide nutteloos. Zou een ATI-chipset moederbord met een paar HD4670 zo goed een (of zelfs twee) 7900GTXs? Of zou een iets duurdere 9600GT in combinatie met een niet-SLI moederbord werken meer waar voor hun geld? Sorry als ik het geluid als een idioot, maar als het gaat om de hardware die ik ben vrij nutteloos. Pre-dank voor uw tijd bij me! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| E5200 met een P43-moederbord en een 9600GT/8800GT/9800GT de beste oplossing zou zijn hier, en waarschijnlijk niet kost je dat nog veel meer. Verkoop uw oude kaarten: p
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het eens met koolstof, tenzij je niet te doen veel op het tot u de Core i7-systeem, dan kun je gewoon gaan voor een onboard videokaart, maar als u van plan bent over gaming op, tot u zich kan veroorloven de i7, kies dan niet aan boord gaan
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| CPU upgrade Advies aub. | senior moment | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 8 augustus 2009 08:02 |
| Upgrade advies | CE-Jones | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 23 mei 2008 18:01 |
| Upgrade Advice | JonniBravo | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 5 februari 2008 17:38 |
| Advies over een upgrade | Plusi | Algemeen Hardware Chat | 4 | 13 okt 2007 14:02 |
| Upgrade advies nodig | groucho | Algemeen Hardware Chat | 10 | 10 okt 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |