![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens. Bære med meg og min totale mangel på anstendig maskinvare kunnskap. Min hovedkort / PSU nylig døde, og jeg ser til å erstatte dem. Siden systemet er over tre år, kan jeg ikke finne noe A8N-SLI hovedkort rundt, så det skulle være min beste innsats i form av en oppgradering rute? Jeg vet Intels rekke Core Duos er den mest fornuftige veien å gå, men jeg er på et ganske stramt budsjett, så jeg vurderer en X2 6000 +, bare for å tidevannet meg enn for noen måneder før jeg har råd til et anstendig Core i7 system neste år. Antar jeg velge for X2 6000 +, kan du anbefale en anstendig, rimelig hovedkort? Min 'nooby søkene har ført meg til Gigabyte AM2 nForce 400 MATX alg (http://www.dabs.com/productview.aspx...50000, 43850000), Men det synes som om dette ikke støtter SLI, gjengir en av mine perfekt arbeider 7900GTs ubrukelig. Andre søker føre til dyrere SLI boards (nei takk) og kanskje ATI boards, meningen min 7900s både ubrukelig. Vil et ATI-brikkesett hovedkort par med HD4670 utføre samt en (eller to) 7900GTXs? Eller ønsker en litt dyrere 9600GT kombinert med en ikke-SLI hovedkort utarbeide bedre valuta for pengene? Beklager hvis jeg høres ut som en idiot, men når det gjelder maskinvare Jeg relativt ubrukelig. Pre-takk for din tid på å hjelpe meg! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| E5200 med P43 hovedkort og en 9600GT/8800GT/9800GT ville være den beste løsningen her, og sannsynligvis ikke koste deg all den mye mer. Selg din gamle kort: p
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med karbon, med mindre du ikke kommer til å gjøre mye på det før du får Core i7 system, så kan du bare gå for en onboard skjermkortet, men hvis du planlegger på spill på den, til du har råd til den i7, ikke gå ombord
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CPU Upgrade Advice Ver. | senior øyeblikk | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 8 august 2009 08:02 |
| Oppgrader råd | CE Jones | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 23 mai 2008 18:01 |
| Oppgrader Advice | JonniBravo | General Hardware Chat | 10 | 5 feb 2008 17:38 |
| Råd om en oppgradering | Plusi | General Hardware Chat | 4 | 13 oktober 2007 14:02 |
| Oppgrader råd trengs | groucho | General Hardware Chat | 10 | 10 oktober 2007 06:52 |
| Thread Tools | |
| |