![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad der rent faktisk begrænser mængden af RAM et system vil tage? Jeg ved det faktiske antal hukommelse slots på bundkortet er en faktor. Hvad med operativsystem? Har det en større indflydelse?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bundkortet dikterer mængden af ram i GB, dags bundkort er omkring 8 til 10 GB, men Windows XP kan kun se op til 3 GB "medmindre Memory Remapping er aktiveret" Ram slots er normalt 2 eller 4.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 99% af bundkort støtte et max på 4 GB
| |||
| |||
| Jeg tænker på at få 4GB RAM. Er Memory remapping kompliceret? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg tænker du kun har virkelig brug 4GB RAM at spille DX10 spil, som er vista alene. |
|
| |||
| |||
| O ok. Tak. Jeg er ikke så ivrig med Vista i øjeblikket, med de fejl, jeg kunne have 2 GB, og vente lidt. Tak for det råd |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Billige, bedste chipset for oc'ing en Core 2, nice spændinger.
|
| |||
| |||
| WindowsXP eller Vista 32-bit, registrerer ikke den fulde 4GB PAE. Dens tilbagebetalingsordningen på begge OS's. Du skal enten bruge WindowsXP eller Vista 64-bit OS, for 4GB at registrere. Max mængde hukommelse, som kan behandles i 32-bit OS er 3 GB. http://forums.nvidia.com/lofiversion...hp?t23036.html |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Maksimal RAM Tilladt for Windows XP Pro 32 Bit Vs 64 Bit | lz22 | CPU, bundkort og RAM | 6 | 23 februar 2009 06:24 |
| Største siz RAM moduler? | john1980 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 13. maj 2007 07:41 |
| Thread Tools | |
| |