![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä oikeastaan rajoissa määrä RAM järjestelmä kestää? Tiedän, että todellinen määrä muistia lähtö on emolevyn on yksi tekijä. Entä käyttöjärjestelmä? Onko suurempaa vaikutusvaltaa?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Emolevyn sanelee määrä ram GB, nykypäivän Emolevyt ovat noin 8-10 GB, mutta Windows XP: n voi nähdä vain enintään 3GB "ellei muisti Remapping on käytössä" Ram paikat ovat yleensä 2 tai 4.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 99% emolevyt tukevat max ja 4GB
| |||
| |||
| Olen ajatellut saada 4 Gt RAM-muistia. Onko muisti remapping monimutkaista? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen ajattelu vain todella tarvitsevat 4 Gt RAM-muistia pelata DX10 pelejä, jotka on näköala vain. |
|
| |||
| |||
| O ok. Kiitos. En ole niin innokas with Vista tällä hetkellä kanssa glitches, voisin olla 2GB, ja odottaa hieman. Kiitos neuvosta |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Halpa, paras piirisarja varten oc'ing Core 2, nice jännitteet.
|
| |||
| |||
| WindowsXP tai Vista 32-bit ei rekisteröidä koko 4GB PAE. Sen tullinpalautusjärjestelmässä molemmilla OS's. Sinun täytyy joko käyttää WindowsXP tai Vista 64-bit OS jotta 4GB rekisteröityä. Max muistin määrää, joita voidaan käsitellä ja 32-bittinen käyttöjärjestelmä on 3GB. http://forums.nvidia.com/lofiversion...hp?t23036.html |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Suurin RAM sallittuja Windows XP Pro 32 Bit Vs 64 Bit | lz22 | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 23. helmikuu 2009 06:24 |
| Suurin siz RAM modules? | john1980 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 13. toukokuuta 2007 07:41 |
| Thread Tools | |
| |