![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvad er den maksimale RAM tilladt? Jeg har læst, at det er under 4 GB, men der er også nogle, mere end en kilde, der har nævnt, at det kun er et display fejl, og det gør udnytte RAM ovenfor 4GB. I øjeblikket har 8 GB RAM, spekulerer på, hvis jeg skal have XP 64 bit i stedet for. Jeg vil meget hellere bo hos xp 32 bit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP 64-bit er papirkurven. Hvis du gør noget, skal du gå med Vista eller 7 x64. ~ 3.5GB er brugbart for programmer i 32.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep .... definitivt væk fra XPx64, er det en bunke ****.
| |||
| |||
| Citat:
Jeg brugte vista 32 og absolut disliked det. |
|
| |||
| |||
| Når x64 XP blev udgivet, er der intet reelt anvendes x64, så en masse ting (bedre nu, men stadig dårlig) er ikke kompatible.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Som alle andre mennesker har sagt, vil du blive begrænset til de 3gbs RAM. Dens svært for mig at anbefale, hvad der skal ske med vinduer 7s frigivelse rundt om hjørnet. Hvis jeg var dig og ikke havde brug for alle 8 jobs i øjeblikket. Stick med din XP 32 bit OS, og du bør bøde, medmindre du er en effekt på brugeren. Jeg håber, at det hjælper. |
|
| |||
| |||
| XP Pro er @ @ @ @, og den vil kun udnytte op til 3,5 meg RAM og det gælder for xp / vista 32 bit så jeg vil gå til vista 64 bit eller M7 64 som vil anerkende alle ram |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| "Adgang til det indhold af IP-adresse er ikke tilladt" | ahren | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 5. jun 2009 05:37 |
| Service Pack 2 til Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27. maj 2009 08:22 |
| Startelementer Jeg kan skrot i Vista / processer jeg lov til at lukke | chrismorris730 | Windows-operativsystemer | 3 | 25 august 2008 17:09 |
| Største siz RAM moduler? | john1980 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 13. maj 2007 07:41 |
| Største MAX RAM | mcbee | CPU, bundkort og RAM | 8 | 8. maj 2007 07:15 |
| Thread Tools | |
| |