![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mikä on suurin RAM sallittua? Olen lukenut, että se on alle 4 Gt, mutta on olemassa myös muutamia, useammasta kuin yhdestä lähteestä, jotka ovat maininneet, että se on vain näyttö virhe ja se käyttää RAM yli 4 Gt. Minulla on tällä hetkellä 8 Gt RAM-muistia, mietin, pitäisikö minun saada xp 64 bitin sijaan. Mielestäni olisi parempi pysyä xp 32 bit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP: n 64-bittinen on roskakori. Jos et tee mitään, mene with Vista tai 7 x64. ~ 3.5GB on käyttökelpoinen ohjelmia 32.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep .... ehdottomasti pysyä erossa XPx64, se on kasa ****.
| |||
| |||
| Quote:
Käytin näköala 32 ja ehdottoman disliked sitä. |
|
| |||
| |||
| Kun x64 XP julkaistiin, ei mitään todella käytetään x64, joten paljon tavaraa (parempi nyt, mutta silti huono), ei ole yhteensopiva.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Koska kaikki muut ovat sanoneet sinua rajoittuu niihin 3gbs RAM-muistia. Sen minun on vaikea suositella, mitä tehdä, kun ikkunat 7s release nurkan takana. Jos olisin sinä, eikä tarvitse kaikkia 8 keikkoja tällä hetkellä. Stick kanssa xp 32 bittinen os ja teidän pitäisi olla sakko, jos kyseessä ei ole vallan käyttäjä. Toivon, että auttaa. |
|
| |||
| |||
| XP Pro on @ @ @ @ ja vain käyttää enintään 3,5 meg ram ja tämä pätee XP / Vista 32 bit niin haluaisin mennä vista 64 bit tai M7 64 kuin tunnustaa kaikki ram |