![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Wat is het maximale RAM toegestaan? Ik heb gelezen dat het onder 4GB, maar er zijn ook een aantal, meer dan een bron, die hebben gezegd dat het slechts om een display error en wel boven de 4 GB RAM-geheugen gebruiken. Ik heb momenteel 8GB RAM, me af of ik zou krijgen XP 64 bit plaats. Ik zou veel liever met XP 32 bit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP 64-bit is prullenbak. Als je iets doen, ga je met Vista of 7 x64. ~ 3.5GB is geschikt voor gebruik door programma's in 32.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep .... zeker wegblijven uit XPx64, het is een stapel ****.
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb Vista 32 en absoluut afkerig van. |
|
| |||
| |||
| Wanneer x64 XP werd uitgebracht, niets echt gebruikt x64, dus veel dingen (beter nu, maar nog steeds slecht) is niet compatibel.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Als alle andere mensen hebben gezegd zult worden beperkt tot die 3gbs ram. Zijn moeilijk voor me aan te bevelen wat het moet doen met Windows 7s vrijgeven om de hoek. Als ik jou was en heb geen behoefte aan alle 8 optredens op dit moment. Blijf bij uw XP 32-bits OS en je moet wel goed, tenzij u een vermogen gebruiker. Ik hoop dat het helpt. |
|
| |||
| |||
| xp pro is @ @ @ @ en zal alleen gebruik maken van tot 3,5 meg ram, en dat geldt voor XP / Vista 32 bit, dus ik zou gaan voor Vista 64 bit of M7 64 als dat zal erkennen allemaal de ram |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| "Toegang tot de inhoud van IP-adres is niet toegestaan" | Ahren | Web Design, Hosting & SEO | 6 | De 5 juni 2009 05:37 |
| Service Pack 2 voor Windows Server 2008 en Windows Vista | Bubba | Windows besturingssystemen | 4 | 27 mei 2009 08:22 |
| Opstartitems Ik kan schroot in Vista / processen I'm toegestaan te sluiten | chrismorris730 | Windows besturingssystemen | 3 | 25 aug 2008 17:09 |
| Maximale siz ram-modules? | john1980 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 13 mei 2007 07:41 |
| Maximale MAX RAM | mcbee | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 8 mei 2007 07:15 |
| Thread Tools | |
| |