![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hva er det høyeste RAM tillatt? Jeg har lest at det er under 4GB, men det er også noe mer enn en kilde som har nevnt at det er bare en skjerm feil, og det gjør bruke RAM over 4GB. I øyeblikket har 8GB RAM, lurer på om jeg bør få XP 64 bit stedet. Jeg vil mye heller bli med XP 32 bit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP 64-bit er søppel. Hvis du gjør noe, går med Vista eller 7 x64. ~ 3.5GB er brukbare av programmer i 32.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jepp .... definitivt holde deg unna XPx64, er det en haug av ****.
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg brukte vista 32 og absolutt disliked det. |
|
| |||
| |||
| Når x64 XP ble lansert, ingenting virkelig brukes x64, så mange ting (bedre nå, men fortsatt dårlig) er ikke kompatible.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Som alle andre har sagt du vil være begrenset til de 3gbs RAM. Its hard for meg å anbefale hva jeg skal gjøre med Windows 7s release rundt hjørnet. Hvis jeg var deg og ikke trenger alle 8 gigabyte for øyeblikket. Stick med XP 32 bit OS og du bør være fint med mindre du er en privilegert bruker. Jeg håper det hjelper. |
|
| |||
| |||
| XP Pro er @ @ @ @, og vil bare bruke opptil 3.5 meg ram og som går for xp / vista 32 bit så jeg ville gå for vista 64 bit eller M7 64 som vil gjenkjenne alle ram |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| "Tilgang til innhold etter IP-adresse er ikke tillatt" | ahren | Web Design, hosting & SEO | 6 | 5 juni 2009 05:37 |
| Service Pack 2 for Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27 mai 2009 08:22 |
| Oppstartselementer Jeg kan skrap i Vista / prosesser jeg lov til å lukke | chrismorris730 | Windows-operativsystemer | 3 | 25 august 2008 17:09 |
| Maksimal siz RAM-moduler? | john1980 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 13 mai 2007 07:41 |
| Maksimal MAX RAM | mcbee | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 8 mai 2007 07:15 |
| Thread Tools | |
| |