![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vilken är den högsta RAM tillåtet? Jag har läst att det är under 4GB, men det finns också en del, mer än en källa, som har nämnt att det är endast en visa fel och det gör använda RAM över 4GB. I dag har 8GB RAM, undrar om jag skulle få xp 64 bitar i stället. Jag skulle mycket hellre stanna med xp 32 bit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP 64-bit är papperskorgen. Om du gör något, gå med Vista eller 7 x64. ~ 3.5GB kan användas av program i 32.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp .... definitivt hålla dig borta från XPx64, det är en hög med ****.
| |||
| |||
| Citat:
Jag använde vista 32 och absolut tycker det. |
|
| |||
| |||
| När x64 XP släpptes ingenting verkligen används x64, så många grejer (bättre nu, men fortfarande dåligt) är inte kompatibla.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Som alla andra människor har sagt att du kommer att vara begränsat till de 3gbs RAM. Dess svårt för mig att rekommendera vad man ska göra med Windows 7s release runt hörnet. Om jag var du och inte behöver alla 8 spelningar just nu. Stick med din XP 32-bitars OS och du ska vara bra om du inte är en effekt av användaren. Jag hoppas det hjälper. |
|
| |||
| |||
| XP Pro är @ @ @ @ och kommer bara att använda upp till 3,5 meg RAM och det gäller för XP / Vista 32 bit så jag skulle gå för vista 64 bitars eller M7 64 eftersom det kommer att erkänna alla RAM |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| "Åtkomst Innehållet av IP-adress är inte tillåtet" | Ahren | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 5 juni 2009 05:37 |
| Service Pack 2 för Windows Server 2008 och Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystem | 4 | 27 maj 2009 08:22 |
| Startup ex jag kan skrot i Vista / processer jag får nära | chrismorris730 | Windows-operativsystem | 3 | 25 august 2008 17:09 |
| Högsta siz RAM moduler? | john1980 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 13 maj 2007 07:41 |
| Högsta MAX RAM | mcbee | Processorer, moderkort & RAM | 8 | 8 maj 2007 07:15 |
| Thread Tools | |
| |