![]() |
|
| |||
| |||
| Som er bedre? Avgjørende Ballistix eller Kingston HyperX eller noe annet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg liker Corsair Dominator RAM, men min nåværende ting er OCZ reeper pinner fordi de var billigere og er også meget bra.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personlig merkevaren valgfrihet er OCZ, men Corsair, Kingston og avgjørende alle gjøre god ram. Bare sammenlign nytt og velge det som passer ditt formål best.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uansett står billigste.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ett poeng i favør av Avgjørende er .... om det er vist som kompatible på sine hjemmesider og det senere viser seg ikke å være ..... de vil refundere dine penger.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Rapportert Memory ikke samsvarer Beløp over installerte Memory | weedan_ash | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Hva er den beste Brand av DVD-brenner?? | Bandit4575 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 1 desember 2008 06:44 |
| Brand New Mac trenger hjelp | Black Magic | General Software Chat | 1 | 15nde sep 2008 10:38 |
| Som er den beste ram merkevare? | Thunderer | CPUer, Hovedkort & RAM | 18 | 11. sep 2008 13:56 |
| Er dette en god merkevare? | Breaker3D | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 15 mars 2008 12:53 |
| Thread Tools | |
| |