![]() |
|
| |||
| |||
| Basiclly im opgradere min server computer .... BTW det vil være en 64 bit OS installeret Heres hvad jeg ønsker at få ... fortæl mig hvad du synes. Asus P5BV-C/4L Bundkort QuadCore, Intel3200, FSB1333, DDR2, SATA2, RAID, 4xGbLAN, ATX - $ 285 2x (G. Skill 4GB Kit (2x2Gb) 800 MHz PC6400 DDR2 Ram CL6-6-6-18 1,8 ~ 1.9V -- $ 128) 8gigs samlede Intel Core2Quad 2.40GHz Q6600 CPU 2x4MB Cache, 1066FSB/LGA775 - $ 259 Alle forslag vil blive meget værdsat ... im på et buget dog max + - $ 800 au ] BTW im få alt dette fra en butik i Perth heres et link http://www.mcgtech.com.au |
|
| |||
| |||
| lol Jeg vil sige det var midt vifte - forårsage toppen vifte har 2x Quad Xeons + 32 GB RAM ..... En WoW server + Website :).... www.contagiouswow.com |
|
| |||
| |||
| Logonserver + Core (tager en masse ram) + mysql + Apache og kompilering med vb 2008 ... Stuff gerne, at ... |
|
| |||
| |||
| lol ... hmmm ikke rigtig du kender im flere af en redaktør ... Ikke meget af en programmør som jeg har lavet et par programmer, men Thats bare Messing ca. Stadig læring .... Jeg vil betragte mig selv en komplet noob på programmering - at sætte det på den måde .... Og du? |
|
| |||
| |||
| Kewl ... Ya Jeg vil ikke købe en pc endsige en server fra Dell / hk eller en hvilken som helst mærke. Jeg ville hellere bygge min egen pc. køb fra et mærkenavn selskab det meste af tiden giver lav kvalitet hardware såsom ram / bundkort / PSU - varer indtil garantiperioden udløber eller computeren er completly ustabile. Samme her alle mine venner komme til mig, hvis de har PC problemer. som min ven han tog hans computer til en IT fyr og han kunne ikke rette det, han fortalte han de symptomer, og jeg fortalte ham ud til at ordne det i en anden. Ya i skolen lavede programmering, men for nogle oddd grund gjorde ligesom 10% praktisk og 90% teori .. så jeg dont lære at langt så im prøver at lære mig selv ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Huh, du taler med dig selv? Eller var disse menes at være PMS?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
ikke den fyr, han talte med var en spammer, så hans indlæg er blevet fjernet, samt ham.Han er ikke at blive tosset ærlig Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg har synes, det var ret mærkeligt
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| FTP-adgang problem på Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystemer | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Terminal server ikke logge in - Windows 2003 Server | gideon112 | Windows-operativsystemer | 0 | 5. jun 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server genstartet efter sidste bruger logger ud | DMB | Windows-operativsystemer | 0 | 20. maj 2009 13:40 |
| Need A Top of the Range PC Monitor | Thunderer | Grafikkort & Monitors | 5 | 3 oktober 2007 22:56 |
| Prisinterval | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:33 |
| Thread Tools | |
| |