mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Mid Range Server Computer

Reply

Thread Tools
Old 10 mei 2008, 05:46
Lid Fractie

Basiclly im opwaardering mijn server computer .... btw zal het een 64 bit OS geïnstalleerd

Heres wat ik wil graag ... Vertel me wat je denkt.

Asus P5BV-C/4L Motherboard QuadCore, Intel3200, FSB1333, DDR2, SATA2, RAID, 4xGbLAN, ATX - $ 285

2x (G. Skill 4Gb Kit (2x2Gb) 800MHz PC6400 DDR2 Ram CL6-6-6-18-1.8 ~ 1.9V -- $ 128) 8gigs totale

Core2Quad 2.40GHz Intel Q6600 CPU 2x4MB Cache, 1066FSB/LGA775 - $ 259

Suggesties worden zeer gewaardeerd ... im op een buget al max + - $ 800 au
] btw im om dit allemaal uit een winkel in perth heres een link http://www.mcgtech.com.au
Old 11 mei 2008, 01:46
Lid Fractie

lol ik zou zeggen dat het middensegment - oorzaak van de topklasse heeft 2x Quad Xeons + 32 optredens ram .....

Een WoW server + Website :).... www.contagiouswow.com
Old 11 mei 2008, 01:59
Lid Fractie

Logonserver + Core (neemt veel ram) + MySQL + Apache en compileren met vb 2008 ...

Dat soort dingen ...
Old 11 mei 2008, 02:04
Lid Fractie

lol ... hmmm niet echt weet je im meer van een redacteur ... Niet te veel van een programmeur zoals ik heb enkele programma's, maar dat is gewoon Messing over.

Nog aan het leren .... Ik beschouw mijzelf als een complete noob op het programmeren - om het op die manier .... En jij?
Old 11 mei 2008, 02:25
Lid Fractie

KEWL ... Ya zou ik niet kopen een pc laat staan een server van Dell / HP of een merknaam. Ik zou liever bouwen mijn eigen pc's. het kopen van een merknaam onderneming het merendeel van de tijd geeft lage kwaliteit hardware, zoals de ram / moederbord / PSU - duurt tot de garantieperiode is verstreken, of de computer is compleet onstabiel.
Zelfde hier al mijn vrienden bij mij komen als ze problemen hebben pct. zoals mijn vriend nam hij zijn computer aan een IT-man en hij kon het niet repareren, hij verteld dat hij de symptomen en ik vertelde hem vast te stellen in een seconde.
Ya op school deden programmering maar voor sommige oddd reden deden net als 10% praktijk en 90% theorie .. dus i dont leren zo veel im proberen te leren mezelf ...
Old 11 mei 2008, 07:36
Moderator Groep

Huh, ben je in gesprek met jezelf? Of waren deze bedoeld als PM?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 11 mei 2008, 12:13
Donor Groep

niet de man was hij aan het praten was een spammer, zodat zijn berichten zijn verwijderd, evenals hem.

Hij is niet gek eerlijk

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 11 mei 2008, 12:37
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philthomas View Post
niet de man was hij aan het praten was een spammer, zodat zijn berichten zijn verwijderd, evenals hem.

Hij is niet gek eerlijk
Ahh, ik zie de lol.

Ik heb vind het nogal vreemd

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.