![]() |
|
| |||
| |||
| Basiclly im opwaardering mijn server computer .... btw zal het een 64 bit OS geïnstalleerd Heres wat ik wil graag ... Vertel me wat je denkt. Asus P5BV-C/4L Motherboard QuadCore, Intel3200, FSB1333, DDR2, SATA2, RAID, 4xGbLAN, ATX - $ 285 2x (G. Skill 4Gb Kit (2x2Gb) 800MHz PC6400 DDR2 Ram CL6-6-6-18-1.8 ~ 1.9V -- $ 128) 8gigs totale Core2Quad 2.40GHz Intel Q6600 CPU 2x4MB Cache, 1066FSB/LGA775 - $ 259 Suggesties worden zeer gewaardeerd ... im op een buget al max + - $ 800 au ] btw im om dit allemaal uit een winkel in perth heres een link http://www.mcgtech.com.au |
|
| |||
| |||
| lol ik zou zeggen dat het middensegment - oorzaak van de topklasse heeft 2x Quad Xeons + 32 optredens ram ..... Een WoW server + Website :).... www.contagiouswow.com |
|
| |||
| |||
| Logonserver + Core (neemt veel ram) + MySQL + Apache en compileren met vb 2008 ... Dat soort dingen ... |
|
| |||
| |||
| lol ... hmmm niet echt weet je im meer van een redacteur ... Niet te veel van een programmeur zoals ik heb enkele programma's, maar dat is gewoon Messing over. Nog aan het leren .... Ik beschouw mijzelf als een complete noob op het programmeren - om het op die manier .... En jij? |
|
| |||
| |||
| KEWL ... Ya zou ik niet kopen een pc laat staan een server van Dell / HP of een merknaam. Ik zou liever bouwen mijn eigen pc's. het kopen van een merknaam onderneming het merendeel van de tijd geeft lage kwaliteit hardware, zoals de ram / moederbord / PSU - duurt tot de garantieperiode is verstreken, of de computer is compleet onstabiel. Zelfde hier al mijn vrienden bij mij komen als ze problemen hebben pct. zoals mijn vriend nam hij zijn computer aan een IT-man en hij kon het niet repareren, hij verteld dat hij de symptomen en ik vertelde hem vast te stellen in een seconde. Ya op school deden programmering maar voor sommige oddd reden deden net als 10% praktijk en 90% theorie .. dus i dont leren zo veel im proberen te leren mezelf ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Huh, ben je in gesprek met jezelf? Of waren deze bedoeld als PM?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
niet de man was hij aan het praten was een spammer, zodat zijn berichten zijn verwijderd, evenals hem.Hij is niet gek eerlijk Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb vind het nogal vreemd
__________________ serverguy |