![]() |
|
| |||
| |||
| Basiclly im uppgradera min server dator .... btw det blir en 64 bitars OS installerat Heres vad jag vill ha ... Berätta vad du tycker. Asus P5BV-C/4L Moderkort QuadCore, Intel3200, FSB1333, DDR2, SATA2, RAID, 4xGbLAN, ATX - $ 285 2x (G. Skill 4GB Kit (2x2Gb) 800MHz PC6400 DDR2 Ram CL6-6-6-18 1,8 ~ 1.9V -- $ 128) 8gigs totalt Intel Core2Quad 2.40GHz Q6600 CPU 2x4MB Cache, 1066FSB/LGA775 - $ 259 Alla förslag kommer att bli mycket uppskattat ... im på en buget men max + - $ 800 au ] btw im få allt detta från en butik i Perth Heres en länk http://www.mcgtech.com.au |
|
| |||
| |||
| lol Jag skulle säga att det var mitten rad - i början rad har 2x Quad Xeons + 32 gig RAM ..... En WoW-server + Webbsida :).... www.contagiouswow.com |
|
| |||
| |||
| Logonserver + Core (tar upp en hel del RAM) + MySQL + Apache och sammanställning med vb 2008 ... Saker som att ... |
|
| |||
| |||
| lol ... hmmm inte riktigt du vet im mer av en redaktör ... Inte mycket av en programmerare som jag har gjort några program men thats just Messing om. Fortfarande lärande .... Jag skulle kunna tänka mig en fullständig noob på planeringen - för att uttrycka det på det sättet .... Och du? |
|
| |||
| |||
| Kewl ... Ya Jag skulle inte köpa en dator och ännu mindre en server från Dell / hk eller varumärke. Jag skulle hellre bygga min egen dator. köper från ett märke företaget mesta tiden ger låg kvalitet hårdvara såsom RAM / moderkort / psu - varar tills garantitiden löper ut eller datorn är helt instabil. Samma här alla mina vänner komma till mig om de har st problem. som min vän han tog sin dator till en IT-kille och han kunde inte fixa det, han sa han symptom och jag sa till honom att fixa det på en sekund. Ya i skolan gjorde programmering men för vissa oddd anledning gjorde 10% praktisk och 90% teori .. så jag dont veta för mycket så im försöker lära mig ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Huh, du pratar med dig själv? Eller var detta tänkt att vara PMS?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
nej killen han pratade med var en skräppostspridare, så hans inlägg har tagits bort, liksom honom.Han är inte arg ärlig Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag tänkte att det var ganska konstigt
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| FTP-åtkomst problem i Windows 2003 Server med ISA Server 2004 | steveballmer | Windows-operativsystem | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Terminal server inte logga in - Windows 2003 server | gideon112 | Windows-operativsystem | 0 | 5 juni 2009 23:52 |
| Windows 2003 SP2 server på Citrix PS 3.0 - Server startas efter sista användaren loggar ut | DMB | Windows-operativsystem | 0 | 20 maj 2009 13:40 |
| Behöver du en början av en rad PC Monitor | Thunderer | Grafikkort & Skärmar | 5 | 3 oktober 2007 22:56 |
| Prisintervall | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 02:33 |
| Thread Tools | |
| |