![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige for nylig sat en 1GB stick RAM i min PC og Windows gør ikke synes at ville afsløre det. CPU-Z Says det er der og funktionel, men Windows stadig siger 1.00Gb RAM (i stedet for 2). Jeg har lige købt RAM fra en butik, der er temmelig pålidelige, så jeg håber, det er ikke gået i stykker .. I RAM port 1 Jeg har den nye 1GB stick, port 2 Jeg har et 512MB stick, havne 3 & 4 har en 256MB pind i hver af dem. Enhver hjælpe på dette er virkelig værdsat fyre! Razer |
|
| |||
| |||
| kan være din hukommelse er ikke kompatibel, eller dit bord er ikke ligesom din hukommelse |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at fjerne alle de RAM sticks og indsæt bare den nye stick, forsøger forskellige slots ..... Hvis dette ikke virker, så er det sandsynligt, at enten stokken er dårlig eller uforenelig, som torjancolin sagt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| der er en startdiskette kan du starte op til og du kan gøre en hukommelse scanne og den vil fortælle dig, hvis nogen defekt ram sticks. http://www.ultimatebootcd.com/ hente og brænde med (Magic ISO) gratis download af Google-søgning. brænde på den langsomste hastighed muligt
|
| |||
| |||
| Yeah, stokken om sine egne værker, sammen med mine andre sticks det ikke. Uanset hvilken kombination af stok jeg lagt i sagen, kan jeg kun få et max på 1 GB RAM. Jeg kender mit bundkort kan understøtte mere cos jeg plejede at have 1.25 før den sidste pind brød på mig. Den nye stick værker og er i god stand, BIOS og CPU-Z fortælle mig det er der og fine men Task Manager og System ikonet i kontrolpanelet sige, at jeg har 1GB kun .. |
|
| |||
| |||
| Hvad er Fabrikat / Model af dit mobo? |
|
| |||
| |||
| MSI er fabrikat, model MS-7041. Crucial siger max RAM kapacitet til bundkortet er 4 TB men det var ikke en eksakt match så jeg antager det betød 4GB. RAM er foretaget af "Team" og er et 1GB DDR PC-3200-modul (400MHz, hvis du foretrækker det) |
|
| |||
| |||
| Ok .... ikke en masse information til rådighed for at mobo .... Var det en Medion PC eller noget .... hvis så det kan være tilpasset til dem. Anyway det ser ud som det kan håndtere 4GB som du siger, og det bør være fint med RAM, du har. Prøv at gå ionto bios og kontrollere indstillingerne for Ram Detection og om nødvendigt indstille den til Auto .... se, om det hjælper. |
|
| |||
| |||
| Hastigheden afsløring blev sat til Auto og det hjalp ikke. BIOS siger, det er der og arbejder, er det Windows, der siger det ikke er der .. BIOS er også meget meget begrænset, ikke overclocking værktøj eller lignende. PC blev gjort for længe siden (I begyndelsen .. = P) ved Ei Systems, der synes at have forlagt deres hjemmeside .. Den mobo er gamle og crap, og byder på en 96Mb Intel chipset (82865G) og kom med 2 256MB Samsung sticks på 400 MHz, jeg tilføjet en ValueRAM 512 MB et år siden og som jeg går for at tilføje denne nye stick det bare lader til at ignorere det forhold, det er der, medmindre jeg satte ny pind på sin egen. |
|
| |||
| |||
| Hmmmm. den eneste anden ting du kan prøve er .... installere 1GB i Slot 1 og 512 MB i Slot 3 .... dvs suppleant slots. Du bør ikke have til, men det ser ud som de Ram ikke wannna spille rart med hinanden. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dll, s mangler | moyra | Windows-operativsystemer | 22 | 16 januar 2008 06:01 |
| 4GB men 1GB mangler | biw31230 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 6. dec 2007 16:31 |
| Manglende lokomotivførerrespons | mistamocopgreen | Multimedia & Codecs | 9 | 28 november 2007 06:46 |
| Forsvundne DVD / CD-RW Drive (Q:) | convair | Drives & flytbare medier | 1 | 14 november 2007 07:20 |
| Mangler noget ... | biscuitman | Windows-operativsystemer | 4 | 23 oktober 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |