![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri tehnyt 1Gb kiinni RAM osaksi minun PC ja Windows doesnt näyttävät haluavan havaita se. CPU-Z sanoo, että se on olemassa ja toiminnallisia mutta Windows vielä sanoo 1.00Gb RAM-muistia (eikä 2). Olen juuri ostanut RAM on myymälä, joka on melko luotettava niin toivon, että se ei ole rikki .. RAM-muistia satama 1 Minulla on uusi 1GB kiinni, satama 2 minulla on 512MB kiinni, satamat 3 & 4 on 256MB kiinni kussakin niistä. Kaikki apu tässä on todella arvostettu kaverit! Razer |
|
| |||
| |||
| voidaan muistisi ei ole yhteensopiva, tai jos aluksella ei ole kuten muistiasi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile poistaa kaikki RAM sauvat ja lisätä vain uusi Stick yrittää eri lähtö ..... jos tämä ei toimi, on todennäköistä, että joko keppi on huono tai ei ole, kuten torjancolin sanoi.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| on käynnistyslevyä voit käynnistyslataimen ja voit tehdä muistiin scan ja se kertoo, jos on viallinen ram-tikkuja. http://www.ultimatebootcd.com/ ladata ja polttaa kanssa (magic iso) vapaasti ladata google haku. polttaa on hitain nopeus mahdollista
|
| |||
| |||
| Joo, keppi sitä omien teosten ohella toinen tikkuja ei. Mitä tahansa yhdistelmä kiinni Olen otettu, voin vain saada max on 1 Gt RAM-muistia. Tiedän, että emolevy voi tukea enemmän cos I käytetty on 1.25 ennen viimeistä kiinni mursi minua. Uusi Stick toimii ja on hyvässä kunnossa, BIOS ja CPU-Z kertoa minulle, se on olemassa ja hienoa mutta Task Manager ja järjestelmän kuvaketta ohjauspaneelin sanottava, että olen 1Gb vain .. |
|
| |||
| |||
| Mikä on Merkki / malli your mobo? |
|
| |||
| |||
| MSI on merkki, malli MS-7041. Ratkaisevaa sanoo max RAM valmiuksia emolevyn on 4Tb mutta se ei vastaa täysin niin olen olettaen se tarkoitti 4GB. RAM tehdään "Team" ja on 1Gb DDR PC-3200-moduulin (400MHz, jos haluat) |
|
| |||
| |||
| Ok .... ole paljon info käytettävissä olevasta mobo .... Oliko Medion Pc tai jotain .... jos niin se voi olla tapa heitä. Joka tapauksessa näyttää siltä, että se pystyy käsittelemään 4GB kuten sanoitte, ja se olisi hieno kanssa Ram olet. Kokeile mennä ionto bios ja tarkista asetukset Ram tunnistuksen ja tarvittaessa asettaa sen Auto .... katso jos se auttaa. |
|
| |||
| |||
| Nopeuden havaitseminen oli asetettu Auto ja että ei ole apua. BIOS sanoo, se on olemassa ja toimii, se on Windows, joka on selvää, se ei ole siellä .. BIOS on myös erittäin hyvin rajoitetusti, ei overclocking työkaluja tai mitään sellaista. PC tehtiin jo kauan sitten (In the beginning .. = P), joita ei Systems, jotka vaikuttavat mislaid niiden verkkosivuilla .. The mobo on vanha ja paska, jossa on 96Mb Intel piirisarja (82865G) ja tuli 2 256 Mt Samsung sauvat 400 MHz, Lisäsin VALUERAM 512MB vuosi sitten, ja lähden lisätä tämä uusi Stick se vain näyttää sivuuttaa sitä, että on olemassa, ellei minun laittaa uuden tartu siihen omaa. |
|
| |||
| |||
| Hmmmm. ainoa asia, voit kokeilla on .... asentaa 1GB vuonna Slot 1 ja 512MB vuonna Slot 3 .... eli varajäsenen korttipaikkaa. Sinun ei pitäisi olla, mutta näyttää siltä, että RAM-muisti ei wannna olla mukava toistensa kanssa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dll, s puuttuu | moyra | Windows-käyttöjärjestelmät | 22 | 16. Jan 2008 06:01 |
| 4GB mutta 1GB puuttuu | biw31230 | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 6. joulukuu 2007 16:31 |
| Puuttuva ajuri | mistamocopgreen | Multimedia & Codecs | 9 | 28. marraskuu 2007 06:46 |
| Puuttuvat DVD / CD-RW-asema (Q:) | convair | Drives & Removable Media | 1 | 14. marraskuu 2007 07:20 |
| Puuttuu jotain ... | biscuitman | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 23. lokakuu 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |