mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Vermiste 1Gb RAM!

Reply

Thread Tools
Old 16 maart 2009, 09:53
Lid Fractie

Ik heb onlangs een stick 1Gb RAM in mijn pc en Windows doesnt lijken te willen detecteren. CPU-Z zegt dat het er is en functionele maar Windows nog steeds zegt 1.00Gb RAM-geheugen (in plaats van 2).

Ik kocht het RAM-geheugen van een winkel, dat is redelijk betrouwbaar, dus ik hoop dat het niet gebroken ..

In het RAM-poort 1 Ik heb de nieuwe 1GB stick, haven 2 Ik heb een 512Mb stick, poorten 3 en 4 hebben een 256Mb stick in elk van hen. Elke hulp op dit is echt gewaardeerd guys!

Razer
Old 16 maart 2009, 22:51
Nieuw Lid Fractie

kan je geheugen niet compatibel is, of uw bord is niet zoals je geheugen
Old 17 maart 2009, 04:27
Donor Groep

Probeer het verwijderen van al het RAM-geheugen-sticks en steek alleen de nieuwe stok, probeert verschillende slots ..... Als dit niet werkt, dan is het waarschijnlijk dat de stick is slecht of niet, als torjancolin gezegd.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 17 maart 2009, 06:34
Donor Groep

er is een opstartdiskette kunt opstarten aan en kunt u een geheugenkaart scannen en het zal u vertellen wanneer als enig defect ram sticks. http://www.ultimatebootcd.com/
downloaden en te branden met (magic iso) gratis downloaden van de Google-zoekopdracht. branden op de langzaamste snelheid mogelijk

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1,50 gig ddr
Graphics Card (s):
256mb pci G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster HD 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy luchtgekoelde heatsink
Netwerk / Internet:
maagd 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 17 maart 2009, 10:05
Lid Fractie

Ja, de stick op zijn eigen werken, samen met mijn andere sticks ook niet. Welke combinatie van stick ik in, ik kan alleen maar een max van 1 GB RAM. Ik weet dat mijn moederbord kan ondersteunen meer want ik heb gebruikt om 1.25 voor de laatste stok brak op mij.

De nieuwe stick werkt en is in goede conditie, de BIOS en CPU-Z vertellen me dat het er is en fijn maar task manager en het pictogram Systeem in het Configuratiescherm zeggen ik heb 1Gb alleen ..
Old 17 maart 2009, 10:09
Donor Groep

Wat is het merk / model van je mobo?
Old 17 maart 2009, 14:01
Lid Fractie

MSI is het merk, model MS-7041.

Cruciaal belang, aldus het Max RAM-capaciteit voor het moederbord is 4TB maar het was niet een exacte match dus ik ben ervan uitgaande betekende 4Gb.

De RAM is gemaakt door "Team" en is een 1Gb DDR PC-3200-module (400MHz als je dat liever hebt)
Old 17 maart 2009, 14:28
Donor Groep

Ok .... niet veel informatie beschikbaar is voor dat mobo .... was het een Medion PC of iets .... zo ja, kan worden aangepast aan hen.

In ieder geval lijkt het aankan 4gb zoals u zegt en het moet goed met de Ram je hebt.

Probeer gaan ionto bios en controleer de instellingen voor Ram Detectie en indien nodig ingesteld op Auto .... zien of dit helpt.
Old 17 maart 2009, 14:48
Lid Fractie

De snelheid detectie is ingesteld op Auto, en dat hielp niet.

De BIOS zegt dat het er is en werkt, is het Windows-dat is te zeggen dat er niet is .. Het BIOS is ook zeer beperkt, geen overclocking tools of iets dergelijks.

De PC was een lange tijd geleden (in het begin .. = P) door Ei Systemen die lijken te hebben, zoek hun website ..

Het mobo is oud en onzin, met een Intel chipset 96Mb (82865G) en kwam met 2 stokjes 256Mb Samsung op 400 MHz, voegde ik een ValueRAM 512Mb een jaar of wat geleden en als ik naar deze nieuwe add-stick het net lijkt te negeren het feit dat het er als ik de nieuwe stick in op haar eigen.
Old 17 maart 2009, 14:53
Donor Groep

Hmmmm. de enige andere wat je zou kunnen proberen is .... installeer de 1gb in Slot 1 en de 512mb in Slot 3 .... dwz plaatsvervanger slots. U dient niet te worden, maar het lijkt erop dat de Ram niet wannna spelen leuk met elkaar.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.