mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Mobile CPU magt

Reply

Thread Tools
Old 13 juli 2007, 10:55
Ny Medlem Gruppen

Default Mobile CPU magt

Toms Hardware for mobile CPU'er er lidt patetisk. Så hvis nogen har en idé om effekt af følgende processorer, så lad mig det vide.

Jeg betalte £ 299,99 for denne laptop

Intel Dual Core T2060 1 MB cache, 1.60GHz
1GB RAM, 80 GB HDD, Vista Premium. Intel 950 grafik

Online shop derefter sendt mig dette som det, jeg oprindeligt bestilt ikke var på lager.

Intel Dual Core T2050, 2 MB cache, 1.60GHz
1GB RAM, 120GB HDD, XP Media Center. Intel 950 grafik

Den anden laptop var £ 50 mere, men jeg var ikke afholdes en ekstra skilling, men som laptop er bedre? Også min egen personlige bærbare computer har en Core 2 Duo T5200@1.60GHz. Hvordan anstændigt er, at i forhold til desktop processor Jeg plejede at bruge, en Athlon 64bit 3000 +? Og er det meget værre end T5500?

Jeg er en fair computer kender det alle, men lige siden Pentiums fik navne som Pentium D 530 etc, jeg har mistet evnen til at anerkende god fra dårlig.

PS. Alle, der leder efter en bærbar, ikke afskedige laptops med Intel 945/950 GMA grafik processor, er det en fantastisk lille ting! Det slår GeForce Go 6150 hænderne ned.
Old 13 juli 2007, 11:31
Donor-Gruppen

Default Mobile CPU magt

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Zathura View Post
Toms Hardware for mobile CPU'er er lidt patetisk. Så hvis nogen har en idé om effekt af følgende processorer, så lad mig det vide.

Jeg betalte £ 299,99 for denne laptop

Intel Dual Core T2060 1 MB cache, 1.60GHz
1GB RAM, 80 GB HDD, Vista Premium. Intel 950 grafik

Online shop derefter sendt mig dette som det, jeg oprindeligt bestilt ikke var på lager.

Intel Dual Core T2050, 2 MB cache, 1.60GHz
1GB RAM, 120GB HDD, XP Media Center. Intel 950 grafik

Den anden laptop var £ 50 mere, men jeg var ikke afholdes en ekstra skilling, men som laptop er bedre? Også min egen personlige bærbare computer har en Core 2 Duo T5200@1.60GHz. Hvordan anstændigt er, at i forhold til desktop processor Jeg plejede at bruge, en Athlon 64bit 3000 +? Og er det meget værre end T5500?

Jeg er en fair computer kender det alle, men lige siden Pentiums fik navne som Pentium D 530 etc, jeg har mistet evnen til at anerkende god fra dårlig.

PS. Alle, der leder efter en bærbar, ikke afskedige laptops med Intel 945/950 GMA grafik processor, er det en fantastisk lille ting! Det slår GeForce Go 6150 hænderne ned.
Min mening?

Den anden lappy, ville jeg ikke ønsker at køre Vista med en integreret grafik løsning stjæle system ram forlader mindre end et gig til at køre, at OS 1GB RAM er sød stedet for XP, er det 2GB for Vista som sin langt mere ressource sultne .

Plus du får en større hdd. Jeg opgraderede min lappy til Vista Premium, men gik direkte tilbage til Media Center.

Den T2060 er en Core Duo 1.6ghz, 533mhz FSB, 1 MB cache.
Den T2050 er en Core Duo 1.6ghz, 533mhz FSB, 2 MB cache.

At stort set siger det hele fyr, som du ikke vil virkelig være spil på lappy de ekstra 1MB af cache vil komme i handy for ansøgninger. Også, de begge kræver samme mængde strøm (31w).

Den T5200 er meget hurtigere CPU i forhold til Athlon. Også, at du ikke vil miste meget over T5500. Dens en langsommere FSB at være sikker (533mhz i modsætning til 667 MHz), men du vil ikke rigtig bemærke dette i virkelighedens verden apps, som er den mest mærkbare forskel vil være CPU hastighed, 1.6ghz i modsætning til 1,83 GHz. Overvejer, hvordan de fantastiske Core 2's arkitektur er, at 230mhz forskel vil gøre lidt forskel.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 13 juli 2007, 11:42
Ny Medlem Gruppen

Default Mobile CPU magt

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Min mening?

Den anden lappy, ville jeg ikke ønsker at køre Vista med en integreret grafik løsning stjæle system ram forlader mindre end et gig til at køre, at OS 1GB RAM er sød stedet for XP, er det 2GB for Vista som sin langt mere ressource sultne .

Plus du får en større hdd. Jeg opgraderede min lappy til Vista Premium, men gik direkte tilbage til Media Center.

Den T2060 er en Core Duo 1.6ghz, 533mhz FSB, 1 MB cache.
Den T2050 er en Core Duo 1.6ghz, 533mhz FSB, 2 MB cache.

At stort set siger det hele fyr, som du ikke vil virkelig være spil på lappy de ekstra 1MB af cache vil komme i handy for ansøgninger. Også, de begge kræver samme mængde strøm (31w).
Tja nogle spil vil blive spillet på laptops. De kan (såvel som min egen bærbare computer med den samme grafik) kan spille Tomb Raider Anniversary om highish indstillinger, Dawn of War på toppen indstillinger og FIA GTR2 på høje indstillinger, alle spil får 25fps mindst. Alle 3 i fuld opløsning på 1280x800. Jeg vil være opgradering både laptops til 2 GB DDR2-533MHz alligevel. Også den eneste grund, jeg ønskede at få Vista var for nogle Vista kun spil.
Old 31. juli 2007, 11:55
Medlem Gruppen

Default Mobile CPU magt

T-serien Pentium dual cores er faktisk C2Ds kun med 1MB stedet for 2MB L2 cache. Jeg har en t2080@1.73ghz og når jeg cpuz det, viser det core2duo yonah kerne. sin ulempe er, at dens FSB er kun 533, så med du går i stå for at sænke FSB væddere, når du kunne have fået en 667 MHz dem på næsten samme pris. Jeg forsøgte NFS carbon @ min laptop t2080 1,73 og 1 gig RAM. Det suget stor gang, jeg EVN havde grafik dediated til den til 224MB.
Old 1. august 2007, 12:53
Ny Medlem Gruppen

Default Mobile CPU magt

Citat:
Oprindeligt Indsendt af GeForce View Post
T-serien Pentium dual cores er faktisk C2Ds kun med 1MB stedet for 2MB L2 cache. Jeg har en t2080@1.73ghz og når jeg cpuz det, viser det core2duo yonah kerne. sin ulempe er, at dens FSB er kun 533, så med du går i stå for at sænke FSB væddere, når du kunne have fået en 667 MHz dem på næsten samme pris. Jeg forsøgte NFS carbon @ min laptop t2080 1,73 og 1 gig RAM. Det suget stor gang, jeg EVN havde grafik dediated til den til 224MB.
T-serien varierer langs vejen. Min personlige T5200 har 2 Mb cache, de T2050 har 2 Mb cache også. Hastigheden på RAM virkelig isnt et stort problem, især da min personlige bærbare computer er en opgradering fra en Athlon 64 3000 + bruger DDR266 (1.5GB).

Jeg kan spille NFS MW, på min computer på lav-MED indstillinger på min laptop (delt 128MB Intel GMA 950) på 1280x800. Derefter igen at have delt grafik ikke ondt RAM når der er 2GB af det lol.

Med race spil, det er aldrig et stort problem, hvis du dont have top grafik, fordi du woosh så hurtigt, at du ikke bemærker detaljer, som kun få set, når du arent bevægelse. Ekstra special effects gerne varme uklarhed, dybde af markinspektioner (udviskningen af ting langt væk), og sådan ser dejligt, men gør det lidt sværere at koncentrere sig om vejen.
Old 1. august 2007, 20:10
Medlem Gruppen

Default Mobile CPU magt

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Zathura View Post
T-serien varierer langs vejen. Min personlige T5200 har 2 Mb cache, de T2050 har 2 Mb cache også. Hastigheden på RAM virkelig isnt et stort problem, især da min personlige bærbare computer er en opgradering fra en Athlon 64 3000 + bruger DDR266 (1.5GB).

Jeg kan spille NFS MW, på min computer på lav-MED indstillinger på min laptop (delt 128MB Intel GMA 950) på 1280x800. Derefter igen at have delt grafik ikke ondt RAM når der er 2GB af det lol.

Med race spil, det er aldrig et stort problem, hvis du dont have top grafik, fordi du woosh så hurtigt, at du ikke bemærker detaljer, som kun få set, når du arent bevægelse. Ekstra special effects gerne varme uklarhed, dybde af markinspektioner (udviskningen af ting langt væk), og sådan ser dejligt, men gør det lidt sværere at koncentrere sig om vejen.

Jeg personligt fjerne næsten alle de specielle effekter som slører og vsync, tåge, skygge osv. fordi de er meget distraherende og gør kørsel hårdt.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Linux mai magt nye Nokia-mobiltelefoner Mike0001 Linux & Alternative OS 1 8 juni 2008 04:49
Er PDA gerne mobil? CrazyComputerMan Laptops, Mobiles & PDA'er 2 17. maj 2008 03:54
Tilslutte et Mobile til min PC dfr200764 General Software Chat 1 18 februar 2008 11:59
8e6 Mobile Client? AwesomePossum Webbrowsere & FTP Klienter 5 25. sep 2007 08:21
Mobile Phones BlueEew Off Topic Discussion 5 18 marts 2007 05:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.