vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Mobile CPU teho

Reply

Thread Tools
Old 13 heinäkuu 2007, 10:55
Uusi Jäsen

Default Mobile CPU teho

Toms Hardware for mobile CPUs on hieman säälittävä. Joten jos joku on jotain ideaa valtaa seuraavat prosessorit, kerro siitä minulle.

Maksoin £ 299.99 tässä kannettava tietokone

Intel Dual Core T2060 1Mb välimuisti, 1.60GHz
1 Gt RAM-muistia, 80 Gt: n kiintolevy, Vista Premium. Intel 950 grafiikkaa

Online-ostoksia sitten lähetti minulle tämän, mitä alun perin tilattuja oli loppunut varastosta.

Intel Dual Core T2050, 2Mb välimuisti, 1.60GHz
1GB RAM, 120GB HDD, XP Media Center. Intel 950 grafiikkaa

Toinen kannettava tietokone oli £ 50 enemmän, mutta en ollut veloitettu ylimääräinen penniäkään, mutta joka kannettava tietokone on parempi? Myös oman henkilökohtaisen kannettavan tietokoneen on Core 2 Duo T5200@1.60GHz. Kuinka ihmisarvoista on se, että verrattuna työpöydän prosessori I käyttämiä, joka Athlon 64bit 3000 +? Ja se on paljon huonompi kuin T5500?

Olen reilu tietokone tietää kaiken, mutta siitä lähtien Pentiums sai nimet kuten Pentium D 530 jne. Olen menettänyt kyky tunnistaa hyvän huonosta.

PS. Jokainen etsii kannettava tietokone, älä hylkää läppäreissä kanssa Intel 945/950 GMA grafiikka-prosessori, se on loistava vähän asia! Se voittaa GeForce Go 6150 kädet alas.
Old 13 heinäkuu 2007, 11:31
Rahoittajien ryhmän

Default Mobile CPU teho

Quote:
Originally Posted by Zathura View Post
Toms Hardware for mobile CPUs on hieman säälittävä. Joten jos joku on jotain ideaa valtaa seuraavat prosessorit, kerro siitä minulle.

Maksoin £ 299.99 tässä kannettava tietokone

Intel Dual Core T2060 1Mb välimuisti, 1.60GHz
1 Gt RAM-muistia, 80 Gt: n kiintolevy, Vista Premium. Intel 950 grafiikkaa

Online-ostoksia sitten lähetti minulle tämän, mitä alun perin tilattuja oli loppunut varastosta.

Intel Dual Core T2050, 2Mb välimuisti, 1.60GHz
1GB RAM, 120GB HDD, XP Media Center. Intel 950 grafiikkaa

Toinen kannettava tietokone oli £ 50 enemmän, mutta en ollut veloitettu ylimääräinen penniäkään, mutta joka kannettava tietokone on parempi? Myös oman henkilökohtaisen kannettavan tietokoneen on Core 2 Duo T5200@1.60GHz. Kuinka ihmisarvoista on se, että verrattuna työpöydän prosessori I käyttämiä, joka Athlon 64bit 3000 +? Ja se on paljon huonompi kuin T5500?

Olen reilu tietokone tietää kaiken, mutta siitä lähtien Pentiums sai nimet kuten Pentium D 530 jne. Olen menettänyt kyky tunnistaa hyvän huonosta.

PS. Jokainen etsii kannettava tietokone, älä hylkää läppäreissä kanssa Intel 945/950 GMA grafiikka-prosessori, se on loistava vähän asia! Se voittaa GeForce Go 6150 kädet alas.
Minun mielipiteeni?

Toinen lappy, en halua olla käynnissä Vista kanssa integroidun grafiikan ratkaisun varastamalla järjestelmän ram lähtevät alle keikka suorittaa että os 1 Gt RAM-muistia on makea paikka XP, se 2GB for Vista sen paljon resursseja nälkäinen .

Plus saat suuremman hdd. Olen siirtynyt minun lappy Vistan Premium mutta meni suoraan takaisin Media Centre.

The T2060 on Core Duo 1.6ghz, 533MHz FSB, 1MB välimuisti.
The T2050 on Core Duo 1.6ghz, 533MHz FSB, 2MB välimuisti.

Että aika paljon kertoo kaiken kaveri, kuten ei oikeastaan pelaamista koskevat lappy ylimääräiset 1MB Välimuistin tulee kätevä sovelluksille. Myös molemmat vaativat saman määrän sähköä (31w).

The T5200 on paljon nopeampi CPU verrattuna Athlon. Myös, et menetä paljon yli T5500. Sen hitaampi FSB olla varma (533MHz vastakohtana 667 MHz), mutta et todella huomaavat tämän todellisessa maailmassa apps, joista huomattava ero on se, CPU: n nopeuden, 1.6ghz vastakohtana 1.83ghz. Kun otetaan huomioon, miten superb Core 2: n arkkitehtuuri on, että 230mhz ero tekee vähän väliä.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 13 heinäkuu 2007, 11:42
Uusi Jäsen

Default Mobile CPU teho

Quote:
Originally Posted by alex View Post
Minun mielipiteeni?

Toinen lappy, en halua olla käynnissä Vista kanssa integroidun grafiikan ratkaisun varastamalla järjestelmän ram lähtevät alle keikka suorittaa että os 1 Gt RAM-muistia on makea paikka XP, se 2GB for Vista sen paljon resursseja nälkäinen .

Plus saat suuremman hdd. Olen siirtynyt minun lappy Vistan Premium mutta meni suoraan takaisin Media Centre.

The T2060 on Core Duo 1.6ghz, 533MHz FSB, 1MB välimuisti.
The T2050 on Core Duo 1.6ghz, 533MHz FSB, 2MB välimuisti.

Että aika paljon kertoo kaiken kaveri, kuten ei oikeastaan pelaamista koskevat lappy ylimääräiset 1MB Välimuistin tulee kätevä sovelluksille. Myös molemmat vaativat saman määrän sähköä (31w).
No joitakin pelejä pelataan annetun läppäreissä. Ne voivat (sekä oma kannettava tietokone, jolla on sama grafiikka) voi pelata Tomb Raider Anniversary on highish asetuksia, Dawn of War päälle asetukset ja FIA GTR2 korkean asetukset, kaikki pelit saada 25fps vähintään. Kaikki 3 on täysin päätöslauselman 1280x800. Aion parantaminen sekä läppäreissä on 2GB DDR2-533MHz anyway. Lisäksi se, että ainoa syy siihen, miksi halusin saada Vista oli joidenkin Vista vain pelejä.
Old 31 heinäkuu 2007, 11:55
Jäsen

Default Mobile CPU teho

T-sarja Pentium dual sydämiä ovat Infact C2Ds vain 1MB sijasta 2MB L2 välimuisti. Minulla on yksi t2080@1.73ghz ja kun cpuz, se osoittaa core2duo yonah ydin. sen epäkohtana on, että sen FSB on vain 533 niin saat kiinni alemman FSB pässit, kun olisi voinut sai 667 MHz ovat lähes samat kustannukset. Yritin NFS hiililuku @ my laptop t2080 1,73 ja 1 keikka RAM-muistia. Se imetään iso aikaa, olen EVN oli grafiikka dediated sille 224MB.
Old 1 elokuu 2007, 12:53
Uusi Jäsen

Default Mobile CPU teho

Quote:
Originally Posted by GeForce View Post
T-sarja Pentium dual sydämiä ovat Infact C2Ds vain 1MB sijasta 2MB L2 välimuisti. Minulla on yksi t2080@1.73ghz ja kun cpuz, se osoittaa core2duo yonah ydin. sen epäkohtana on, että sen FSB on vain 533 niin saat kiinni alemman FSB pässit, kun olisi voinut sai 667 MHz ovat lähes samat kustannukset. Yritin NFS hiililuku @ my laptop t2080 1,73 ja 1 keikka RAM-muistia. Se imetään iso aikaa, olen EVN oli grafiikka dediated sille 224MB.
T-sarja poiketa matkan varrella. Oma T5200 on 2Mb välimuisti, että T2050 on 2Mb välimuisti liikaa. Nopeus RAM todella isnt valtava asia, varsinkin kun oma kannettava tietokone on päivitysversio, joka Athlon 64 3000 + käyttäen DDR266 (1.5GB).

Voin pelata NFS MW, minun laptop matalan med asetukset minun laptop (jaettu 128MB Intel GMA 950) on 1280x800. Sitten taas ottaa jaetun grafiikka ei loukkaantunut RAM kun on 2 Gt: n se lol.

With rodun pelejä, se ei koskaan iso kysymys, jos dont on alkuun grafiikkaa, koska et woosh niin nopeasti, että et huomautus yksityiskohtia, jotka vain nähdä, kun does liikkuu. Extra erikoistehosteita, kuten kuumuutta sameus, syvyys kenttä (hämärtymisenä asiat kaukana), ja jos näitä näyttää hienolta, mutta sen vähän vaikeampi keskittyä tiellä.
Old 1 elokuu 2007, 20:10
Jäsen

Default Mobile CPU teho

Quote:
Originally Posted by Zathura View Post
T-sarja poiketa matkan varrella. Oma T5200 on 2Mb välimuisti, että T2050 on 2Mb välimuisti liikaa. Nopeus RAM todella isnt valtava asia, varsinkin kun oma kannettava tietokone on päivitysversio, joka Athlon 64 3000 + käyttäen DDR266 (1.5GB).

Voin pelata NFS MW, minun laptop matalan med asetukset minun laptop (jaettu 128MB Intel GMA 950) on 1280x800. Sitten taas ottaa jaetun grafiikka ei loukkaantunut RAM kun on 2 Gt: n se lol.

With rodun pelejä, se ei koskaan iso kysymys, jos dont on alkuun grafiikkaa, koska et woosh niin nopeasti, että et huomautus yksityiskohtia, jotka vain nähdä, kun does liikkuu. Extra erikoistehosteita, kuten kuumuutta sameus, syvyys kenttä (hämärtymisenä asiat kaukana), ja jos näitä näyttää hienolta, mutta sen vähän vaikeampi keskittyä tiellä.

Olen henkilökohtaisesti poistaa lähes kaikki erikoistehosteita kuten hämärtää ja vsync, sumu, varjo jne., koska ne ovat erittäin häiritseviä ja tekee ajo kova.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Linux toukokuu valtaa uusi Nokia Mobile Phones Mike0001 Linux & Alternative OS 1 8. Jun 2008 04:49
Onko PDA kuten matkaviestinnän? CrazyComputerMan Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 17. toukokuuta 2008 03:54
Connecting Mobile minun PC dfr200764 General Software Chat 1 18th Feb 2008 11:59
8e6 Mobile Client? AwesomePossum Web-selaimet ja FTP Clients 5 25 Sep 2007 08:21
Mobile Phones BlueEew Off Topic Discussion 5 18th Mar 2007 05:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.