![]() |
|
| |||
| |||
| Skyldes computerens komponenter liste jeg har lagt sammen til min nye PC holder skiftende på grund af stor christmas salg og tingene går ud af materiel, mit bundkort har ændret sig. Det gik ud af aktiemarkedet, og jeg søgte efter en ny på samme sted og kom på tværs af en, der lignede de katte pyjamas. Dens foretaget af et selskab, jeg har aldrig hørt om, men synes at være ganske god, tilføjes, at den har en IDE-port gør min dataoverførsel en hel bunke lettere. De dejlige bundkortet spørgsmål kan findes Her Eventuelle kommentarer eller tænkte, før jeg købe mig en nytteløs bundkort? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Næsten alle bundkort nu (stadig) er IDE. Den Lanparty bestyrelser er faktisk temmelig rart, en af mine venner fik at noejagtige bord, fantastiske funktioner som integrerede effekt / reset knapperne. Jeg vil se, hvis de har noget i P43 eller P45 dog bedre overclock.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg havde et kig til en anden DFI bundkort og fandt de alle tage mit budget, som er en skam. Jeg er ikke søger at fordoble mit ur hastigheder eller noget, bare tage en processor op om 600MHz, som jeg formoder er nemt gøres på dette bord? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| MOBO kort på CPU, CPU doesnt kort andre MOBO | dhonwenz | CPU, bundkort og RAM | 0 | 17th May 2009 23:13 |
| Ny Mobo | xactly | CPU, bundkort og RAM | 2 | 12 marts 2008 09:41 |
| Ny Mobo, New OS? | MaxWilson | CPU, bundkort og RAM | 6 | 13 januar 2008 04:18 |
| Har jeg steger min Mobo? | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 8 januar 2008 21:51 |
| MOBO, CPU udtalelser bedes | BATNeo | CPU, bundkort og RAM | 5 | 29 november 2007 09:01 |
| Thread Tools | |
| |