mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

A mobo jeg gerne

Reply

Thread Tools
Old 11 December 2008, 14:48
Medlem Gruppen

Default A mobo jeg gerne

Skyldes computerens komponenter liste jeg har lagt sammen til min nye PC holder skiftende på grund af stor christmas salg og tingene går ud af materiel, mit bundkort har ændret sig.

Det gik ud af aktiemarkedet, og jeg søgte efter en ny på samme sted og kom på tværs af en, der lignede de katte pyjamas. Dens foretaget af et selskab, jeg har aldrig hørt om, men synes at være ganske god, tilføjes, at den har en IDE-port gør min dataoverførsel en hel bunke lettere.

De dejlige bundkortet spørgsmål kan findes Her

Eventuelle kommentarer eller tænkte, før jeg købe mig en nytteløs bundkort?
Old 11 December 2008, 20:56
Donor-Gruppen

Default A mobo jeg gerne

Næsten alle bundkort nu (stadig) er IDE.

Den Lanparty bestyrelser er faktisk temmelig rart, en af mine venner fik at noejagtige bord, fantastiske funktioner som integrerede effekt / reset knapperne.

Jeg vil se, hvis de har noget i P43 eller P45 dog bedre overclock.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 12 December 2008, 11:50
Medlem Gruppen

Default A mobo jeg gerne

Jeg havde et kig til en anden DFI bundkort og fandt de alle tage mit budget, som er en skam. Jeg er ikke søger at fordoble mit ur hastigheder eller noget, bare tage en processor op om 600MHz, som jeg formoder er nemt gøres på dette bord?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
MOBO kort på CPU, CPU doesnt kort andre MOBO dhonwenz CPU, bundkort og RAM 0 17th May 2009 23:13
Ny Mobo xactly CPU, bundkort og RAM 2 12 marts 2008 09:41
Ny Mobo, New OS? MaxWilson CPU, bundkort og RAM 6 13 januar 2008 04:18
Har jeg steger min Mobo? Polkigtry General Hardware Chat 2 8 januar 2008 21:51
MOBO, CPU udtalelser bedes BATNeo CPU, bundkort og RAM 5 29 november 2007 09:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.