![]() |
|
| |||
| |||
| Vanwege het feit dat de computer onderdelen lijst heb ik samen voor mijn nieuwe pc blijft veranderen vanwege de hoge christmas verkoop en dingen uit te gaan van de voorraad, mijn moederbord is veranderd. Het ging niet op voorraad en ik zocht een nieuwe op de zelfde site en stuitte op een die leek op de katten pyjama. Zijn gemaakt door een bedrijf waar ik nog nooit van gehoord, maar lijkt redelijk goed, toegevoegd aan het feit heeft een IDE-poort waardoor mijn data overdracht een hele hoop makkelijker. De mooie moederbord in kwestie kan worden gevonden Hier Eventuele opmerkingen of dacht voordat ik mezelf een onbruikbaar moederbord? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bijna alle moederborden nu (nog) hebben IDE. De Lanparty boards zijn inderdaad aardige, een vriend van mij heeft dat exacte boord, veel functies, zoals geïntegreerde power / reset knoppen. Ik zou kijken of ze iets in P43 en P45 echter beter overklokken.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik had een zoek naar een andere DFI moederbord en vond ze allemaal mijn budget meer dan dat is een schande. Ik ben niet op zoek naar dubbele mijn klok snelheden of iets, neem een processor ongeveer 600MHz die ik neem aan dat is gemakkelijk te gebeuren op dat bord? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mobo kort op de CPU, CPU doesnt korte andere mobo | dhonwenz | CPUs, Moederborden & RAM | 0 | 17 jun 2009 23:13 |
| Nieuw mobo | xactly | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 12 mrt 2008 09:41 |
| Nieuw mobo, nieuwe OS? | MaxWilson | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 13 Jan 2008 04:18 |
| Heb ik bak mijn mobo? | Polkigtry | Algemeen Hardware Chat | 2 | 8 Jan 2008 21:51 |
| Mobo, CPU meningen aub | BATNeo | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 29 nov 2007 09:01 |
| Thread Tools | |
| |