![]() |
|
| |||
| |||
| Skyldes det datamaskinkomponenter liste jeg har satt sammen for meg ny PC holder endring på grunn av høy christmas salg og ting kommer ut av lager, mitt hovedkort er endret. Det gikk ut på lager og jeg lette etter et nytt på samme området og kom over en som så ut som de kattene pyjamas. Its laget av et firma jeg har aldri hørt om, men synes å være ganske bra, lagt til det faktum det er en IDE-port gjør mitt dataoverføring en hel haug enklere. Den vakre hovedkort i spørsmålet kan bli funnet Her Eventuelle kommentarer eller trodde før jeg kjøpe meg en ubrukelig hovedkort? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nesten alle hovedkort nå (fortsatt) har IDE. Den Lanparty styrene er faktisk ganske fin, en venn av meg har det eksakte bord, flotte funksjoner som integrert strøm / reset knapper. Jeg vil se om de har noe til P43 og P45 skjønt, bedre overclock.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg hadde en kikk på en annen DFI hovedkort og fant de alle ta mitt budsjett som er en skam. Jeg er ikke ute å doble min klokke hastigheter eller noe, bare ta en prosessor opp om 600MHz som jeg antar er lett gjøres på brettet? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| MOBO kort på CPU, CPU doesnt kort andre MOBO | dhonwenz | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 17 juni 2009 23:13 |
| Ny Mobo | xactly | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 12 mars 2008 09:41 |
| Ny Mobo, New OS? | MaxWilson | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 13 januar 2008 04:18 |
| Sa jeg yngel min Mobo? | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 8 januar 2008 21:51 |
| MOBO, CPU meninger vennligst | BATNeo | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 29 nov 2007 09:01 |
| Thread Tools | |
| |