![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg havde bygget en computer for flere måneder siden. Det var kører Windows XP Home Edition indtil opgraderet til Vista. Systemet kørte fint indtil jeg installerede en anden harddisk og en anden Gig RAM. Efter installation jeg tændt min PC og selve computeren kører, men der er ingen boot eller lastning skærme. Jeg har prøvet flere skærme og sendt mit video-kort i, der skal udskiftes, men som stadig ikke har bragt spørgsmålet. Også har forsøgt at fjerne den nyinstallerede harddisk og RAM. Så kommer jeg til at tro, det kunne være bundkortet. Hvis nogen har nogen forslag, der ville være meget værdsat. Specs: Bundkort: ABIT KN9 (ikke-udgaven) Grafikkort: ATI Radeon X1300Pro To GB RAM (to 512 MB og en Gig.) AMD Dual Core Processor 200Gig harddisk og 500Gig harddisk Vista Ultimate Operativsystem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som mobo eller eventuelt en PSU.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad HDD er du starter op fra?
| |||
| |||
| Undskyld jeg var det antages, at pc'en ikke engang post ... Kan du se noget på skærmen, når du magt det på? |
|
| |||
| |||
| Når jeg starter det skærmen er sort, men alt synes at være kører fint. IE tilhængerne, lygter, og PSU synes fint da vi afbrudt alle de nye ting, og nogle andre ting og stil de samme spørgsmål. Også prøvet flere andre skærme. Vi sender vores bundkort, der fastsættes i morgen, men alle andre forslag ville være meget værdsat. tak |
|
| |||
| |||
| Jeg vil forsøge at bytte om på bundkortet, hvis det ikke er udstationering eller gøre nogen bipper. |
|
| |||
| |||
| Jeg sender i mit mobo for en udskiftning, da jeg ikke har et ekstra en om ca. Tak for dit forslag. |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen, held og lykke. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp! I Have a 20 Pin PSU og en 24pin MOBO! Hvordan løser jeg dette problem?! | cheesepuff | General Hardware Chat | 2 | 13 oktober 2009 12:02 |
| PC Vil Ikke ... gøre noget & Strange Mobo Issue | deldrice | General Hardware Chat | 4 | 28 juli 2009 02:18 |
| MOBO kort på CPU, CPU doesnt kort andre MOBO | dhonwenz | CPU, bundkort og RAM | 0 | 17th May 2009 23:13 |
| Ny Mobo | xactly | CPU, bundkort og RAM | 2 | 12 marts 2008 09:41 |
| Ny Mobo, New OS? | MaxWilson | CPU, bundkort og RAM | 6 | 13 januar 2008 04:18 |
| Thread Tools | |
| |