![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla oli rakennettu tietokoneeseen useita kuukausia sitten. Se oli Windows XP Home Edition, kunnes päivittää Vista. Järjestelmä oli hieno kunnes olen asentanut toinen kiintolevy ja toinen Gig RAM-muistia. Kun olet asentanut Käännyin minun pc ja tietokone itsessään toimii, mutta ei käynnisty tai lastaus-ruuduissa. Olen yrittänyt useita näyttöjä ja lähetti minun video kortti korvataan silti ei ole korjannut asiaa. On myös yrittänyt ottaa uusi asennettu kiintolevy ja RAM-muistia. Sitten sitä mieltä, että voisi olla emolevy. Jos jokin on jotain ehdotuksia, jotka olisivat suuresti. Tiedot: Emolevy: ABIT KN9 (ei sarja) Näytönohjain: ATI Radeon X1300Pro Kaksi keikat RAM-muistia (kaksi 512 Mt ja yksi Gig.) AMD Dual Core-prosessori 200Gig kiintolevy ja 500Gig kiintolevy Vista Ultimate-käyttöjärjestelmä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa mobo tai mahdollisesti PSU.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä HDD olet käynnistetään?
| |||
| |||
| Valitettavasti olin olettaen, että PC ei edes post ... Näetkö mitään ruudulle, kun valta sen? |
|
| |||
| |||
| Kun käynnistän sen näyttö on musta, mutta kaikki näyttää olevan käynnissä hyvin. IE tuulettimia, valot ja PSU näyttää sakkoa, koska meillä irti kaikkia uusia juttuja ja joitain muita juttuja ja Stil samasta aiheesta. Myös yrittänyt useita muita näyttöjä. Me lähetämme meidän emolevyn vahvistetaan huomenna, mutta muita ehdotuksia olisi suuresti. kiitos |
|
| |||
| |||
| I'd yrittää vaihtaa emolevyn, jos se ei ole lähettämisestä tai mitään piippausta. |
|
| |||
| |||
| Olen lähettämällä minun mobo ensimmäisestä korvauspyynnöstään, koska minulla ei ole säästää annetun ympäriinsä. Kiitos ehdotuksista. |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut, onnea. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apu! I Have 20 Pin PSU ja 24-nastainen MOBO! Miten ratkaisen tämän asian suhteen?! | cheesepuff | Rautatavaran Chat | 2 | 13 lokakuu 2009 12:02 |
| PC ei ... tehdä mitään & Strange Mobo Issue | deldrice | Rautatavaran Chat | 4 | 28 Jul 2009 02:18 |
| MOBO vähän CPU, CPU doesnt lyhyen muiden MOBO | dhonwenz | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 17th Jun 2009 23:13 |
| Uusi Mobo | xactly | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 12. Maaliskuu 2008 09:41 |
| Uusi Mobo, Uusi OS? | MaxWilson | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 13th Jan 2008 04:18 |
| Thread Tools | |
| |