![]() |
|
| |||
| |||
| Ik had een ingebouwde computer enkele maanden geleden. Het was met Windows XP Home editie tot een upgrade naar Vista. Het systeem liep prima totdat ik een andere geïnstalleerde harddisk en een ander Gig RAM. Na het installeren heb ik op mijn pc en de computer zelf loopt maar er is geen boot of laden schermen. Ik heb geprobeerd verschillende monitoren en stuurde mijn video kaart in te vervangen, maar nog niet gecorrigeerd heeft de kwestie. Ook hebben geprobeerd rekening van de nieuw geïnstalleerde harddisk en RAM. Dus kom ik tot geloof zou kunnen worden het moederbord. Als iemand suggesties heeft, dat zou zeer gewaardeerd. Specificaties: Moederbord: Abit KN9 (niet-serie) Grafische kaart: ATI Radeon X1300Pro Twee optredens RAM (twee 512MB en een Gig.) AMD Dual Core Processor 200Gig Harddrive en 500Gig Harddrive Vista Ultimate Besturingssysteem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als mobo of eventueel een PSU.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat zijn je harde schijf opstarten vanaf?
| |||
| |||
| Sorry dat ik werd aangenomen dat de pc niet eens na ... Ziet u iets op het scherm als u de macht over? |
|
| |||
| |||
| Toen ik begin dit het scherm is zwart, maar alles lijkt te draaien prima. IE de ventilatoren, verlichting, en het lijkt PSU boete omdat we losgekoppeld alle nieuwe spullen en een aantal andere spullen, en nog hetzelfde probleem. Ook geprobeerd een aantal andere monitoren. We sturen onze moederbord vast te morgen, maar ook iedere andere suggesties worden zeer gewaardeerd. bedankt |
|
| |||
| |||
| Ik wil proberen ruilt het moederbord al is het niet detachering of een piept. |
|
| |||
| |||
| Ik ben het verzenden in mijn mobo voor een vervanger want ik heb geen reserveonderdelen een tot rond. Bedankt voor uw suggesties. |
|
| |||
| |||
| You're welcome, good luck. |