![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde bygd en maskin flere måneder siden. Det var som kjører Windows XP Home Edition før oppgraderes til Vista. Systemet gikk fint til jeg installerte en annen Harddrive og annen Gig RAM. Etter installasjon jeg slått på PCen, og selve datamaskinen kjøres, men det er ingen støvel eller lasting skjermene. Jeg har prøvd flere skjermer og sendte videoen min kortet skal erstattes likevel ikke har rettet opp problemet. Også ha prøvd å ta ut det nylig installerte harddrive og RAM. Så jeg kommer til å tro det kunne være hovedkortet. Hvis noen har noen forslag som vil bli verdsatt. Spesifikasjoner: Hovedkort: Abit KN9 (ikke-serie) Grafikkort: ATI Radeon X1300Pro To gigabyte RAM (to 512 MB og en Gig.) AMD Dual Core-prosessor 200Gig Harddrive og 500Gig Harddrive Vista Ultimate Operativsystem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som mobo eller muligens en PSU.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva HDD er du starte fra?
| |||
| |||
| Beklager jeg var forutsatt at PC ikke engang innlegg ... Ser du noe på skjermen når du slår den på? |
|
| |||
| |||
| Når jeg starter den skjermen er svart, men alt ser ut til å kjøre bra. IE fansen, lys og PSU virker fint, siden vi koblet alle nye ting og noen andre ting og stil på det samme problemet. Også forsøkt flere andre skjermer. Vi sender våre hovedkort skal være fast i morgen, men noen andre forslag vil bli verdsatt. takk |
|
| |||
| |||
| Jeg vil prøve å bytte hovedkortet hvis det ikke legges inn eller noe piper. |
|
| |||
| |||
| Jeg sender min mobo for en erstatning siden jeg ikke har ledig en legging rundt. Takk for forslag. |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen, lykke til. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Jeg har en 20-Pin PSU og en 24PIN MOBO! Hvorfor må jeg fikse dette problemet?! | cheesepuff | General Hardware Chat | 2 | 13 oktober 2009 12:02 |
| PC vil ikke ... gjøre noe & Stange Mobo Issue | deldrice | General Hardware Chat | 4 | 28 juli 2009 02:18 |
| MOBO kort på CPU, CPU doesnt kort andre MOBO | dhonwenz | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 17 juni 2009 23:13 |
| Ny Mobo | xactly | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 12 mars 2008 09:41 |
| Ny Mobo, New OS? | MaxWilson | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 13 januar 2008 04:18 |
| Thread Tools | |
| |