mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

MOBO kort på CPU, CPU doesnt kort andre MOBO

Reply

Thread Tools
Old 17. juni 2009, 23:13
Ny Medlem Gruppen

Default MOBO kort på CPU, CPU doesnt kort andre MOBO

Ok, jeg har kontrolleret experiements at finde mit problem
Jeg fandt min q8200 gør mit bundkort køre i ca 2 sekunder, og tænd / sluk ned

(Jeg kører bundkortet på en staticless taske på minimum)

Jeg prøver en anden CPU, og det gør ikke Short.

Jeg sætter CPU'en at shorted bundkortet til et andet bundkort, og det gør ikke forårsage en kort, så nu er jeg helt cofused,

Så jeg troede, det var den fælles markedsordning, men jeg nulstille dem af jumper og intet andet, jeg også trækkes batteriet og sætte det tilbage, og problemet fortsætter, jeg kender bundkortet værker, fordi det var i min anden computer, der bare gør ikke ønsker at arbejde med en anden computere processor, jeg virkelig har brug for hjælp 0.0
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
1 langt bip og 8 Kort Beeps (Need Help): '( blubla Grafikkort & Monitors 9 1 august 2009 10:08
Ny maskine støvler, men efter reset vil ikke post (1 lange, 1 kort) Scottuk General Hardware Chat 1 13th May 2009 14:15
Jeg fik bord så jeg lavet en kort film. Eh, im sikker på, at nogle mennesker vil kunne lide det. cheesepuff Multimedia & Codecs 4 27th Dec 2008 16:15
Genvej til "Device Manager" ashmehta Windows-operativsystemer 6 20 august 2008 14:49
Et par kilo Short Of My New Alienware! KanoakaVirus General Hardware Chat 14 8 august 2008 08:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.