mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Mobo kort op de CPU, CPU doesnt korte andere mobo

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 23:13
Nieuw Lid Fractie

Default Mobo kort op de CPU, CPU doesnt korte andere mobo

Ok, ik heb gecontroleerd experiements te vinden mijn probleem
Ik vond dat mijn q8200 maakt mijn moederbord een looptijd van ongeveer 2 seconden, en de macht van

(Ik ben het moederbord draait op een staticless zak op absolute minimum)

Ik probeer een andere CPU en het doesnt Korte.

Ik heb de cpu kortgesloten dat het moederbord in een ander moederbord, en het veroorzaken doesnt een korte, dus nu ben ik volledig cofused,

Dus ik vond het de CMOS, maar ik hen door de jumper en niets, ik ook losgekoppeld van de batterij en plaats deze terug en het probleem blijft, ik weet het moederbord werkt, want het was in mijn andere computer die net doesnt willen werken met een andere computers processor, I really need some help 0,0
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
1 lange pieptoon en 8 korte pieptonen (Hulp nodig): '( blubla Grafische Kaarten & Monitors 9 De 1 augustus 2009 10:08
Nieuwe machine laarzen, maar na een reset niet na (1 lange, 1 korte) Scottuk Algemeen Hardware Chat 1 13 jun 2009 14:15
Ik heb boord dus ik maakte een korte film. Eh, im zeker dat sommige mensen zullen het leuk vinden. cheesepuff Multimedia & Codecs 4 27 dec 2008 16:15
Korte gesneden "Device Manager" ashmehta Windows besturingssystemen 6 20 aug 2008 14:49
A Few Pounds woorden van mijn nieuwe Alienware! KanoakaVirus Algemeen Hardware Chat 14 De 8 augustus 2008 08:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.