mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

MOBO kort på CPU, CPU doesnt kort andre MOBO

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 23:13
New Member Group

Default MOBO kort på CPU, CPU doesnt kort andre MOBO

Ok, jeg gjorde kontrollert experiements å finne mitt problem
Jeg syntes at min q8200 gjør mitt hovedkortet kjøre i ca 2 sekunder, og slå

(Jeg kjører hovedkortet på en staticless sekk på minimum)

Jeg prøve en annen CPU, og det doesnt Short.

Jeg satte CPU som shorted hovedkortet til et annet hovedkort, og det ikke forårsake et kort, så nå er jeg helt cofused,

Så jeg trodde det var CMOS, men jeg tilbakestille dem ved jumperen og ingenting, jeg også trukket ut batteriet og sette det tilbake og problemet vedvarer, jeg vet hovedkortet fungerer fordi det var min andre datamaskin som bare ikke vil jobbe med annet datamaskiner prosessor, jeg virkelig trenger hjelp 0,0
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
1 Long piper og 8 Kort piper (Need Help): '( blubla Kabinetter & Skjermer 9 1 august 2009 10:08
Ny maskin støvler, men etter tilbakestilling ikke vil legge inn (1 lang, 1 kort) Scottuk General Hardware Chat 1 13 juni 2009 14:15
Jeg fikk bord, så jeg laget en kort film. Eh, im at noen folk vil like det. cheesepuff Multimedia & Kodeker 4 27 desember 2008 16:15
Short cut til "Enhetsbehandling ashmehta Windows-operativsystemer 6 20 august 2008 14:49
Noen få pund Short Of My New Alienware! KanoakaVirus General Hardware Chat 14 8 august 2008 08:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.